کد خبر : 79933

شوخی های یخ و بی مزه سارا نیکا

شوخی های یخ و بی مزه سارا نیکا

سارا و نیکا که تو اینستاگرام و فضای مجازی طرفدارای زیادی دارن اول مامانشون رو به فالوورهاششون نشون دادن و حالا هم بابشون رو معرفی کردن

جنجال سارا و نیکا فرقانی در این سال ها به اندازه ای بود که صداوسیما عذرشان برای حضور در سریال پایتخت را خواست. در نهایت نیز این دو بازیگر به همراه خانواده شان در سوئد ماندگار شدند تا مسیر زندگی شان را در این کشور در پیش بگیرند.

به گزارش «شایانیوز»  سارا و نیکا فرقانی با انتشار تصویری عجیب در اینستاگرام، چالش تازه ای به راه انداخته اند که با واکنش های زیادی روبرو شده است.

طبق گفته او رنگ لباس به نوعی خطای دید ایجاد می کند و باعث می شود رنگ ها درست دیده نشود. پس از انتشار این چالش و باکس سوال، بسیاری از کاربران به سارا فرقانی تاخته اند. آن ها معتقدند که این چالش بسیار بی مزه و وقت تلف کن بوده است.

نیکا خانوم داره جا پای عاطی یاغی می زاره!

نیکا فرقانی با انتشار ویدیویی نشان دادند که پا جای پای شخصیت عاطی در سریال یاغی گذاشته اند. در سریال یاغی، شخصیت عاطی یه نوازنده حرفه ای هنگ درام است و به خوبی این ساز را معرفی می کند. حالا هم به اعتقاد کاربران شخصیت عاطی و سازش روی سارا و نیکا فرقانی نیز تاثیرگذاشته است.

رونمایی سارا و نیکا از حاجی گنگ بالاش

سارا و نیکا بعد از اینکه از مامانشون تو یه لایو رونمایی کرده بودند که البته خیلی هم بازخورد زیادی داشت حالا باباشون رو هم آوردن وسط گود و یه استوری باحال ازش منتشر کردند.

حالا هم کاربران تصویری از شوخی نیکا فرقانی با پدرش را دست به دست می کنند، که در آن نیکا به پدرش می گوید حاجی گنگش بالاس.

ezgif.com-gif-maker (4)

جنجال اشتباهی در مورد دورهمی همسر مهدی قائدی و سارا و نیکا

گروهی از صفحات مجازی با انتشار تصویری از دورهمی همسر مهدی قائدی و سارا و نیکا فرقانی به این موضوع واکنش نشان داده اند اما واقعیت چیز دیگری است. 

در این تصویر ستاره معصومی، سارا و نیکا فرقانی مقابل دوربین ایستاده اند تا عکسی به یادگار به ثبت برسانند. این رسانه ها باانتقاد از این دیدار مدعی شده اند که هدف آن ها برنامه ریزی و همفکری برای دیده شدن در فضای مجازی بوده است.

اما ما این مسئله را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تصویر مربوط به حدود دو سال قبل است و تصویر تازه ای نیست. این جنجال هم بر سر یک شیطنت رسانه ای شکل گرفته است.

1

سارا فرقانی و خودنمایی با آرایش غلیظ زنانه

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این سارا خانوم رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است. نیکا فرقانی شیطون تر از خواهرش سارا می باشد و ظاهرا تا مدتی دیگر قرار است به یک شاخ اینستایی تبدیل شود.

تو فضای مجازی و اینستاگرام هم نیکا پرطرفدارتره و بیش از یک میلیون و صد هزار نفر دنبال کننده داره این در حالی که سارا خانوم حدود 880 هزار نفر فالوور دارد.

Untitled (5)

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها