کد خبر : 79929

دختر پژمان بازغی هم شاخ اینستاگرامی شد؟

دختر پژمان بازغی هم شاخ اینستاگرامی شد؟

پژمان بازغی بازیگر محبوب که این روزا با دخترش داره تو اینستا میتازونه و نفسش که حالا بین زمین و هوا گیر کرده با عکسای جینگول هی مانور میده!

شایانیوز- پژمان بازغی از بازیگران مطرح و خوش چهره سینما و تلویزیونه که مدتیه تقریبا کم کار شده، اما با ورود به برنامه های مختلف و محبوبیتی که تونسته در طی این سال ها برای خودش کسب کنه، دیگه کسی نیست که پژمان بازغی رو نشناسه و مدام ازش یاد نکنه. پژمان بازغی که از سلاطین ژذابیت میون بازیگران مرد به حساب میاد، این اواخر بیشتر تو مسابقه "شب های مافیا" دیده میشد و با بازی خوبش تونست دل خیلیا رو بیش از پیش به دست بیاره. اما برسیم به دختر خانوم پژی خان که جدیدا داره میزنه رو دست بلاگرا و با عکس های فِنت خفنش بدجوری داره اینستا رو میترکونه.

دختر پژمان بازغی که اسمش نفسه جدیدا عکساش خیلی تو اینستا وایرال میشه و با صورت پر از جوش و عجیب غریبش کلی هم گویا هوادار داره. خانوم خانوما که سن چندانی نداره اخیرا یه عکسی منتشر کرد که توی اون فیسش کلا تو حلق اینستا بود و با این مدل عکس گرفتن اونم وقتی یه دختر نوجوونی و هیچ میکاپی نداری، بی تردید یه فاز خاص و تو ذوق زنی به وجود میاره و البته که عکسای نفس خانوم بیشتر از اینکه بخواد تو پیج شخصی خودش باشه، تو پیج مامان جانش یعنی مستانه مهاجر هست!

همونطور که گفتیم همسر پژمان بازغی، مستانه مهاجر بیشتر از اینکه از خودش تو پیج شخصیش عکس بذاره، از دخترش نفس گذاشته. اما از اونجایی که خانوم خانوما مدتی میشه از پژمان خان طلاق گرفته و حالا به ظاهر داره تنهایی زندگی میکنه، یه سری حواشی اطراف اون میچرخه.

چند وقت پیش مستانه مهاجر عکسی از دخترش منتشر کرد که در کنار اون دست یه آقا هم دیده میشد. این عکس که خیلی هم بازتاب داشت نفس خانومو با یه جینگیلی ریز و البته سن بالا نشون میده که معلومه داره واسه یه اتفاق جدیدی آماده میشه که معلوم نیس چیه؟ حتی خانوم چندین بار هم در سفرهای خارجی با همون آقا تشریف بردن خارج که سوژه بیشتری برای مستانه خانوم ساخت!

w

فیسِ همه چی تموم دخترِ پژمان بازغی که دوربینُ ترکوند! 

دخترِ پژمان بازغی که متولد 1385 در شهر تهرانه، اخیرا اینستا رو با عکسای عجیب و خاصش بمبارون کرده. خانوم خانوما که الان یه دختر 16 ساله میشه، از زمانی که سنش کشید بالا یه جوری تیپ میزنه که سبلریتیا تو کفِش موندن. البته استایلای خانوم کوچولو خیلی هم تقلید شده از مامان جانشه و این سبک تو چشم بودنا از سمت مادری به ارث برده.

حتی زمانی که کنار پژمان خان قرار میگیره شاید به نظر بیاد که انگاری بچه اش نیست و البته هم همینطوره که خانوم در تمام ویژگی هاش اصلا به پژی شبیه نیست، ولی سعی میکنه همیشه با استایلای خارجکی ظاهر بشه. حتی ظاهرش هم یه طوریه که با وجود اینکه چندان چیز خاصی در چهره اش نداره و حتی با وجود پوست غیر صافش هیچ میکاپی هم انجام نمیده، به قول کاربرا حتی این ویژگیش هم سر مامان جانش رفته.

nnn

Untitled

hg

کمی بیشتر با پژمان بازغی!

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

gfd

 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها