کد خبر : 79925

سما جهانباز پیدا شد

سما جهانباز پیدا شد

دختر دزدیده شده اصفهانی سما جهانباز چند روزی است که در صدر اخبار رسانه‌‌های فارسی زبان قرار گرفته است. هر لحظه خبری جدید در مورد او منتشر می‌شود.

بتازگی انتشار فیلم دختر دزدیده شده اصفهانی سما جهانباز در مصاحبه خانواده اش درباره روز ناپدید شدن و جریان گم شدن سما جهانباز  در شیراز جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

 

افشاگری پدر سما

دختر دزدیده شده شیرازی سما جهانباز 

دختر دزدیده شده اصفهانی سما جهانباز, افشاگری پدر سما

چندی پیش خبر پیدا شدن سما وایرال شد اما با توجه به استعلام سایت فیگار این خبر کذب محض است. اما ما امیدواریم که او به زودی صحیح و سالم پیدا شود. در ادامه به افشاگری پدر او خواهیم پرداخت.

به گزارش فیگار، 25 تیرماه امسال دختر 22 ساله اصفهانی به نام سما جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد. موضوع این دختر گمشده خیلی سریع به مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز مخابره شد و فرضیه ربوده شدن این دختر قوت گرفت.

سما دختر جوانی است که برای خرید به یک پاساژ در شیراز رفت، ولی هرگز بازنگشت. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه. آخرین بار با مادرش تماس گرفت و گفت که خریدش تمام شده و تا یک ربع دیگر به خانه می‌رسد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها