کد خبر : 79922

رخ خیره کننده گلشیفته فراهانی

رخ خیره کننده گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر خفن ایرانی که از زمان همکاری با برند توپ جواهرات داره اینستا رو با عکساش میترکونه، اخیرا یه فوتو عجیب منتشر کرد!

شایانیوز- گلشیفته فراهانی که از بازیگران پرحاشیه ایرانیه که به گفته خودش از این کشور تبعید شده و راه بسیار پرفراز و نشیبی پیش روش بوده، از زمانی که در اینستا به عنوان یک گلشیفته فراهانی غرب زده از دید برخی افراد شهرت پیدا کرد، حسابی زده تو کار استایلیست شدن و ژست های اونور آبی گرفتن که هر کدوم از عکساش کلی آدمو شوکه میکنه. گلشیفته فراهانی حالا با یه عالمه جینگول بازی کافیه فقط یه فوتو بذاره تو پیجش تا بتونه کل مسیر اینستا رو به مصلحت خودش برگردونه. این بازیگر که با افراد مشهور بسیاری در سطح دنیا نظیر دی کاپریو بازی کرده، هنوز دست از تلاش برنمیداره و سعی داره در هر زمینه ای همواره بدرخشه!

گلشیفته خانوم به تازگی عکسی منتشر کرده که واسه خیلیا شوک کننده بود. این بازیگر با فیسی متفاوت و رُخ اومدن خاصش یه جوری تو آب از خودش عکس انداخته که بیا و ببین. خانوم خانوما که در طی این سال ها ثابت کرد هیچ گونه محدودیتی واسه ریلکس بودن تو تیپش نداره، حالا با این استایل نشون داد که کلا بانو فاز و نول قاطی کرده و معلوم نیس قصدشه که کی چی تیپی رو بزنه. مثلا گلشیفته رو یه جا میبینی در حالت عادی یا تو سرما یه تیپی زده که با کلی سانسور هم نمیشه پخشش کرد و از طرف دیگه تو دریا و چله تابستون یهو با لباس سر از آب درمیاره. اونم یه طوری که داره به اعماق آسمون ها یا یه جای دور نگاه میکنه. در کجا سیر میکنی بانوووو!

وقتی گلشیفته فراهانی با ژنِ خوبش میشه سلطان جواهرات!

گلشیفته فراهانی از همون زمانی که تو ایران مشغول بازیگری بود تا همین حالا به عنوان یه بازیگر فوق العاده محبوب با چهره ای به مراتب زیباتر از خیلی از سلبریتی های خارجی شناخته میشه که خیلی از برندهای مختلف سراسر جهان آرزوشونه با این خانوم خوش استایل کار کنن و بتونن از این طریق یه بیس خوبی برای تبلیغاتشون داشته باشن.

اما از اونجایی که گنگ گُلی خانوم حسابی بالاس تصمیم گرفت با یکی از برندهای خاص و مطرح جواهرات دنیا به نام برند "کارتیه" همکاری کنه و البته که برای این کار هم تو یه حال و هوای خاصی عکس گرفته و بیا و ببین!

bbb

aas

حساب ازدواجای گلشیفته فراهانی بدجوری دررفته!

گلشیفته فراهانی رو شاید به عنوان یه بانوی بازیگری که فقط در خارج در همین حرفه مشغول فعالیته بشناسین، ولی خانوم خانوما با کلی سوژه خفن که هر کدوم برای یه عمر کافیه، زده رو دست هر کدوم از سلبریتیای خارجی که تصور میکنن خیلی شاخن. این خانوم خوش استایل در روابط هم دستش به کم نمیره و چندین و چند بار در ارتباط با دیگر افراد مشهور خارجی دیده شده و به اونها به چشم یکی از همسران گلشیفته نگاه شده.

یکی از اونا که رابطه شون در سال 82 منجر به ازدواج شد، امین محمد مهدوی بود که گفته میشه یه مترجم خفن بوده. ولی خب دو سال بعد از گلشیفته جدا شد. بعد از خروج گُل خانوم از ایران، عکساش با کریستوس دورجه واکر منتشر شد که یه بازیگر استرالیایی تباره. ولی گفته میشه که رابطه اش با او هم مدت زیادی به طول نینجامید. بعد از این ازدواج ناموفق هم چند سال پیش از ازدواج گلشیفته با مجری نیویورکی یعنی کامبیز حسینی صحبت به میان اومد که گویا اون هم ادامه دار نبوده.

hhg

 سیس خفن خوفِ گلشیفته فراهانی تو شرق و غرب!

گلشیفته فراهانی که این روزا داره با استایلای خاص و فیگورای خاص ترش کل اینستا رو دو قبضه میکنه، یه جورایی فاز و نول قاطی کرده و یهو از یه استایل خیلی جذاب و اروپایی وارد یه فاز شرقی و ترسناک میشه که اصلا معلوم نیس چرا باید این همه تغییرات رو تو یه مدت کوتاه تجربه کنه. از دید کاربرا چون گلی خانوم خیلی طرفدار تو فضای مجازی و دنبال کننده های متعصب در جهان داره، فکر میکنه هر چیزی که بپوشه هم میتونه جذاب و مورد توجه باشه!

hhh

fd

 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها