کد خبر : 79886

یاغی جدید استقلال از اولش هم دوست داشت پرسپولیسی شود

یاغی جدید استقلال از اولش هم دوست داشت پرسپولیسی شود

شیخ دیاباته جدیدترین یاغی فوتبال ایران به شمار می‌رود و خودش هم قبلاً پیش‌بینی کرده بود شاید راهی تیم رقیب استقلال شود.

بعد از مدت‌ها کش و قوس و حرف و حدیث‌های مختلف، در نهایت شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال با عقد قراردادی یکساله راهی پرسپولیس شد تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب بگیرد. دیاباته که دو فصل (۱۴۰۰-۱۳۹۸) پیراهن استقلال را بر تن کرد در مجموع بازی‌های لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم در ۴۷ بازی به میدان رفت و توانست ۲۷ گل به ثمر برساند. او پس از جدایی از استقلال به الغرافه قطر پیوست و در ۲۸ بازی با پیراهن این تیم ۱۹ گل به ثمر رساند.

بعد از پرسپولیسی شدن دیاباته خیلی از هواداران و پیشکسوتان استقلال رفتار او را مورد انتقاد قرار دادند و حتی میلیچ مدافع کروات سابق استقلال که همبازی دیاباته در این تیم بود، به این بازیکن بابت رفتن به پرسپولیس کنایه زد.

نکته جالب اما این است که خود دیاباته مشکلی با پیوستن به پرسپولیس نداشته و حتی قبلا پیشبینی حضور در این تیم را می‌کرده است. دیاباته حدود یکسال قبل و در شهریور سال گذشته در مصاحبه با یکی از برنامه‌های تلویزیونی واکنش جالبی به حضور در پرسپولیس نشان داد.

دیاباته در پاسخ به این سؤال آیا امکان دارد روزی به ایران بازگردد و حتی برای پرسپولیس بازی کند، گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، چرا نباید در ایران بازی کنم؟ نمی‌توانم بگویم به پرسپولیس نمی‌روم، چون موضعی علیه این تیم ندارم و به پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم. من بازیکن فوتبال هستم و هوادار نیستم. هر جایی توپ و زمین فوتبال باشد، می‌توانم بازی کنم.

همچنین مهدی رسول پناه مدیرعامل جنجالی پرسپولیس  چند سال قبل مدعی شد، دیاباته به او زنگ زد و خواستار حضور در پرسپولیس شد. رسول پناه در ویدئوی جنجالی که از او منتشر شد، به صراحت اعلام کرد شیخ که در آن زمان در استقلال حضور داشت، علاقه دارد در پرسپولیس بازی کند. اتفاقی که بعد از چند سال رخ داد و حالا شیخ دیاباته عضوی از پرسپولیس است.

 
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها