کد خبر : 79847

باور می کنید این ریحانه پارسا باشد؟ + عکس

باور می کنید این ریحانه پارسا باشد؟ + عکس

ریحانه پارسا که این روزا وارد جهانی جدید شده و داره یه موارد جدیدی از زندگی گذشته و حال حاضرش به کاربر نشون میده اینبار رفت تو دوران شرارت!

شایانیوز-  از وقتی که گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور اما سابق ایرانی از کشور رفت و مهاجرتی سر و صدااا دار داشت خیلی از خانومای دیگر در این عرصه نیز دل و جرئت لازمه رو پیدا کردن و هر کدوم به یه دلیل جمع کردن رفتن. اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم شاید بشه گفت فقطم همون گلشیفته فراهانی تونست بعد از رفتن شغل و هنرش رو ادامه و همچنان بازیگر بمونه و مدلینگ برند لوکسی همچون کارتیر هم بشه و هالیوود جایی پیدا کنه. ریحانه پارسا یکی از همون دخترای بازیگره که وقتی گلی خانوم رفت ایشون کوچولویی بیش نبود اما ظاهرا سودای رفتن رو داشت و در اولین فرصت بدو رفت! ریحانه پارسا دختری چموش و شیطون بود که حتی سر و صدای رفتنش از گلشیفته هم بیشتر شد و همچنان ریحانه پارسا بعد از گذشت دوسال، از پر حاشیه ترین اخباره!

قطعا باید خیلی توانایی در ایجاد حاشیه داشته باشی که بتونی دائما یکار کنی که جنجالی بمونی! ریحانه پارسا در این یک سال و خورده ای حدودا دو سال، با افراد بسیار زیادی دیده شد و در فعالیت های بسیااار زیادی هم رفت و یکارایی کرد اما همش از این شاخه به اون شاخه پریدن بود! ریحانه خانوم حالا تو ورژن جدیدش هی با داداش کوچولوش پارسا پارسا عکس و فیلم میذاره و از این کوچولو هم برای تولید محتوای عجیبش نگذشته.

ریحانه خانوم تو این حوالی که یا با پارسا یچیز میذاره یا با پارتنر جدیدش، اینبار تصویری از 18 سالگی خود منتشر کرد که البته خیلی مظلوم داره دیده میشه اما به قول کاربران همچنان نگاه شرارت باری داره!

Untitled

ریحانه پارسا مادرش رو از اون دنیا کشید بیرون؟!

گفتیم که این روزا ریحانه پارسا میزبان مادر و داداشش هستش که مشخصه خیلیم علاقمند به پارسا هستش. از طرفی ریحانه پارسا چند روز پیش ویدیویی منتشر کرد که دست خانومی بر روی سرش در حال نوازششه و ایشون رو مامانش خطاب میکنه و این در حالیه که ریحانه پارسا ماه ها پیش وقتی از مادر پدرش به شدت عصبانی بود الفاظ بسیار رکیکی نثار مامان جان و بابا جانش کرد. 

ریحانه پارسا از زمان رفتنش هر کجا که میخواست رفتار های ناشایست خود را گردن کس دیگه ای بندازه میگفت دلیل همه اینها طلاق مادر پدرش و اصلا وجود این دو نفر بوده!

63741_790

بیش فعالی ریحانه پارسا همرو مَنگ کرده!

ریحانه پارسا در کا فاز و نولش سر جاش نیست و هر چند وقتی یکبار فازی جددی برمیداره. خانوم خانوما در پیجش کای عکس منتشر شده دار که مشخص نیست دلیل و منظورش از این ژستا و اصلا از انتشار این تصویر چیه! اما هرچه که هست ریحانه انگاری رو دست تتلو هم زده و از تتل خان هم بیش فعال تر شده تو جنجالات!

Untitled

لاغری نامتعارف ریحانه پارسا همه را متعجب کرد!

گفته این بازیگر سابق تصاویر الکی پلکی زیادی منتشر میکنه اما اینبار ریحانه پارسا که این تصویر را در برابر آینه آسانسور به ثبت رسانده است، در فاصله دور نشان می دهد که نسبت به گذشته با کاهش وزن جدی روبرو بوده است و باتوجه به اینکه خانوم قد بلندی داره (نزدیک 1.80) این لاغری باعث شده فیزیک خانوم کمی نامتعارف بشه.

البته برخی کاربران معتقدند که این لاغری زیاد به علت فاصله زیاد و خطای دید باشد. گروهی هم گفته اند که او چند وقتی است که مشغول ورزش کردن و کاهش وزن و رژیم است و لاغری او نیز به همین دلیل است.

ezgif.com-gif-maker+(4)

شاهزاده سوار بر اسب ریحانه پارسا کیه؟

میلاد خدایی در اینستاگرام خودش را به عنوان یک فعال حوزه مد، زیبایی و فشن معرفی کرده است، که حالا چند برند ثبت شده در ترکیه دارد.

اما بررسی ها نشان می دهد که او قبل تر و در ایران به شغل آرایشگری مشغول بوده است. او در این رابطه تصویری از پیرایش موهای امیر قلعه نویی منتشر کرده است.

Untitled

اما قصه آشنایی ریحانه پارسا و میلاد خدایی هم در نوع خودش جالبه و همه چیز انگار از یک عکس شروع شد. عکسی که میلاد از ریحانه انداخت و ریحانه حسابی شیفتهی آقای عکاس میشه و جالب اینکه ریحانه پا پیش میزاره و یجوریایی از میلاد خواستگاری می کنه!

ezgif.com-gif-maker+(5)

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها