کد خبر : 79807

جنجال مهران غفوریان به خاطر این لباس

جنجال مهران غفوریان به خاطر این لباس

مهران غفوریان به مناسب سالروز تولدش تصویر فوتوشاپی اش در لباسی شبیه به پوشش نازی های آلمانی را منتشر کرده و با جنجال روبرو شده است.

وقت صبح- مهران غفوریان در این تصویر در لباس یک ژنرال ارشد اس اس دیده می شود که مدال های افتخار زیادی روی لباس اش وصل شده است.

این تصویر را یک دنبال کننده و طرفدار مهران غفوریان به مناسبت تولدش با فوتوشاپ طراحی کرده است. بی آنکه بداند این تصویر برای او دردسر ساز می شود.

 

حمله و انتقاد از مهران غفوریان به خاطر پوشش شبیه نازی ها

 

این تصویر که حالا میان برخی از کاربران دست به دست می شود منجر به انتقادات فراوانی از مهران غفوریان شده است. آن ها غفوریان را متهم به حمایت از نازیسم کرده اند و گفته اند که او نازیسم را ترویج کرده است.

اما در مقابل برخی خلاف این عقیده را داشته اند و گفته اند که لباس ژنرالی به معنای حرفه ای بودن در بازیگری و مقام ژنرالی در بازیگری است و نباید از آن برداشت های تیره و تار و افراطی گرفت.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است.

پدرش ناخدای نیروی دریایی تهرانی تبار و سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است و مادرش معلم اهل تبریز بود یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

و در مورد هنر می گوید: هنر را از پدرم خدا بیامرزم به ارث بردم او خطاط بود، نقاش بود، آواز می خواند، تار می نواخت، که از او نقاشی برایم به ارث رسید برادرم مهدی نیز که 5 سال از من بزرگ تر است، تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته موسیقی انجام داده در کل اهالی خانه ما به جز مادرم هنری هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها