کد خبر : 79791

بازیکنی می‌سازم که تعصب به استقلال در خونش باشد

بازیکنی می‌سازم که تعصب به استقلال در خونش باشد

مهاجم سابق آبی‌ها می‌گوید: استقلال هنوز به آن شکل جا نیفتاده و ریکاردو ساپینتو به ترکیب مورد نظرش نرسیده است.

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال در خصوص بازی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی یک دیدار خارج از خانه مقابل نفتی بود که در خانه‌اش همواره سرسختانه بازی می‌کند و از امتیازات میزبانی‌اش چون آب و هوا به نحو احسن استفاده می‌کند. یک امتیاز بیرون از خانه عملکرد بدی نیست اما بهتر بود با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. باید به این مساله اشاره کرد که رقبای استقلال ممکن است در ادامه دست خالی از این زمین بیرون بیایند و آن‌ها هم امتیاز از دست دهند.

وی درباره بازی بسته رقیب استقلال گفت: تیم‌هایی که جلوی استقلال قرار می‌گیرند برای کسب امتیازات با تمام توان بازی می‌کنند. استقلال باید با همه مشکلات بجنگد. قطعا ساپینتو به زمان نیاز دارد و امیدوارم هرچه سریع‌تر این تیم به اوج آمادگی خود برسد.

آیا منوچهری پس از گذشت چهار هفته در این تیم پیشرفت دیده؟ او پاسخ داد: استقلال هنوز به آن شکل جا نیفتاده و ریکاردو ساپینتو به ترکیب مورد نظرش نرسیده است. ما در حال حاضر نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم. بهتر است کمی صبر کنیم.

مهاجم اسبق استقلال درباره تعداد بالای مهاجمان گفت: به شخصه احساس می‌کنم اندکی تعداد مهاجمان زیاد است و این مساله بر روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. هر بازیکنی تمام توانش را نشان می‌دهد تا گل بزند. این مساله می‌تواند فشار را روی آن‌ها افزایش دهد اما رقابت بخشی از فوتبال است و بازیکنان خط حمله برای حضور در ترکیب اصلی باید بجنگند.

درباره انتخاب بهترین خرید استقلال نیز عنوان کرد: قایدی یکی از تاثیرگذارترین‌ها است. بابایی و مجبی هم جزو بهترین‌ها هستند. احساس می‌کنم خریدهای خوبی انجام شده و مهم هماهنگی این نفرات است که به زودی به دست می‌آید. آینده؟ استقلال برای بهتر بازی کردن جا دارد و اوضاع بهتر می‌شود.

سرمربی تیم نونهالان آبی‌ها گفت: مسابقات نونهالان تازه آغاز شده و هر ۵ روز یک بار در رده‌های پایه بازی داریم. این فشار البته به نظر من برای بازیکنان زیاد است اما به هر حال باید آن را تجربه کنند. من هم سعی می‌کنم بازیکنانی تربیت کنیم که از لحاظ اخلاقی و فنی در آینده بتوانند به استقلال کمک کنند و در زمینه صنعت بازیکن سازی هم به فوتبال خدمت شود. مقابل افرادی که استقلال را دوست دارند وظیفه دارم نفراتی را تربیت کنم که علاوه بر فوتبال خوب، اخلاق خوب داشته باشند، تعصب به پیراهن و تاریچه داشته باشند و ارزش قائل شوند تا سال‌های بعد که بزرگ شدند تعصب به استقلال در خون‌شان وجود داشته باشد.

 
منبع: برنا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها