کد خبر : 79790

چرا لژیونر بزرگ به پرسپولیس نرسید؟

چرا لژیونر بزرگ به پرسپولیس نرسید؟

مهرداد محمدی مهاجم لژیونر فوتبال ایران حاضر نشد به پرسپولیس بیاید.

پرسپولیس از مدت‌ها قبل به دنبال جذب مهاجم بود و بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد یورگن لوکادیای هلندی و شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال را به خدمت بگیرد. با این حال چند گزینه ایرانی هم به پرسپولیس لینک شدند ولی این باشگاه با وجود موافقت یحیی گل محمدی، نتوانست هیچکدام را به خدمت بگیرد.

یکی از این مهاجمان مهرداد محمدی مهاجم سابق سپاهان و بازیکن فعلی العربی قطر است. مهرداد که به همراه دو قلوی خود میلاد بارها از علاقه خود به پرسپولیس صحبت کرده بودند و حتی مدعی شدند برای تشویق پرسپولیس راهی ورزشگاه آزادی می شدند، تا حالا موفق نشدند پیراهن پرسپولیس را برتن کنند.

مهرداد بعد از پارگی رباط صلیبی و دوری چند ماهه از فوتبال، در ابتدای این فصل به ترکیب الاهلی برگشت و در همان بازی‌های ابتدایی هم موفق شد برای تیمش گلزنی کند. پرسپولیسی‌ها چند بار از طرق مختلف نظر مهرداد را برای آمدن به پرسپولیس جویا شدند ولی هربار با پاسخ منفی محمدی مواجه شدند.

اما دلایلی که باعث شد مهرداد محمدی به پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی بدهد، چه بود؟

محمدی بعد از انجام چند بازی در ترکیب العربی، از ناحیه کشاله مصدوم شد و چند هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. مدیران العربی طی هفته‌های گذشته قصد داشتند با یک بازیکن سرشناس به توافق برسند ولی برای انجام این کار ابتدا باید نام مهرداد را از لیست خود بیرون کنند.

اتفاقی که با مخالفت شدید لژیونر ایرانی مواجه شد. قرارداد مهرداد با باشگاه العربی بسیار بالا است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن برای فصل جاری چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار از العربی حقوق می گیرد. دستمزدی که برای یک بازیکن ایرانی بالا است و این بازیکن تحت هیچ شرایطی امکان دریافت چنین پولی را از باشگاه‌های ایرانی ندارد. مهرداد که نمی خواهد از چنین پولی بگذرد، به مدیران العربی اعلام کرد حاضر نیست از پولش بگذرد و به راحتی پای فسخ قرارداد را امضا کند.

ستاره ایرانی مدعی شد فقط در صورتی حاضر است قراردادش را فسخ کند که یک پیشنهاد خوب از فوتبال قطر یا امارات دریافت کند تا به لحاظ مالی ضرر نکند. همچنین همسر مهرداد به شدت مخالف بازگشت او به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود و حاضر نشد زندگی در قطر را رها کند و به ایران برگردد. محمدی که شرایط خوبی در العربی ندارد، در آخرین صحبت‌های خود با مدیران این باشگاه اعلام کرد، حتی اگر کل فصل را بیرون بنشیند، حاضر نیست قراردادش را فسخ کند، مگر اینکه با مبلغی مشابه با العربی راهی تیم دیگری شود.

در واقع مخالفت همسر و همچنین شرایط مالی عالی این بازیکن در قطر باعث شد تا مهرداد قید حضور در تیم موردعلاقه اش را بزند و اندک شانس خود را برای حضور در جام جهانی هم از دست بدهد. به این ترتیب محمدی به پیشنهاد پرسپولیس و یک تیم دیگر لیگ برتری پاسخ منفی داد و اعلام کرد قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها