کد خبر : 79770

چرا ریحانه پارسا این شکلی شده؟

چرا ریحانه پارسا این شکلی شده؟

ریحانه پارسا که دو سال تو ترکیه تک و تنها بود این روزها حسابی دور و برش شلوغه و تقریباً همه عزیزانش پیشش هستند.

ریحانه پارسا بعد از اینکه دو سال خیلی سخت رو اون هم تو تنهایی گذروند انگاری دنیا کم کم داره روی خوشش رو بهش نشون میده.خانوم بازیگر که با رفتن یهویی از ایران و رفتارهای ناهنجارش تمام پل های پشت سرش رو خراب کرده بود از صفرِ صفر شروع کرد و یواش یواش تونست خودش رو پیدا نه و حالا نخستین فیلم کوتاهش رو هم تو ترکیه جلوی دوربین برد.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا این روزها علاوه بر موفقیت تو کارش زندگی شخصیش هم وال شده و به تازگی با یک عکاس ایرانی ساکن ترکیه نامزد کرده و از همه مهم تر خانواده ریحانه هم اومدن پیشش. خانوم بازیگر این روزها تو ترکیه میزبان مادر و برادرش هست. برادر ریحانه آقا پارسا هستن و خانوم به شدت عاشقش و دوست داره. در ادامه ویدیو شیطونی ریحانه پارسا با داداش کوچیکه اش رو ببینید.

گفتیم که مادر ریحانه پارسا هم این روزا مهمون دخترش تو ترکیه هست. حضور ایشون وقتی جالبه که بدونید ریحانه قبلاً خیلی با مادرش رابطه خوبی نداشت و حتی در آغازین روزهای مهاجرت به ترکیه ایشون رو با صفاتی زشت و زننده خطاب کرده بود و حتی برای اون ها آرزوی مرگ هم کرده بود!

63741_790

لاغری نامتعارف ریحانه پارسا همه را متعجب کرد!

ریحانه پارسا که این تصویر را در برابر آینه آسانسور به ثبت رسانده است، در فاصله دور نشان می دهد که نسبت به گذشته با کاهش وزن جدی روبرو بوده است و باتوجه به اینکه خانوم قد بلندی داره (نزدیک 1.80) این لاغری باعث شده فیزیک خانوم کمی نامتعارف بشه.

البته برخی کاربران معتقدند که این لاغری زیاد به علت فاصله زیاد و خطای دید باشد. گروهی هم گفته اند که او چند وقتی است که مشغول ورزش کردن و کاهش وزن و رژیم است و لاغری او نیز به همین دلیل است.

ezgif.com-gif-maker (4)

اما میلاد خان خدایی نامزد ریحانه پارسا کیه؟

میلاد خدایی در اینستاگرام خودش را به عنوان یک فعال حوزه مد، زیبایی و فشن معرفی کرده است، که حالا چند برند ثبت شده در ترکیه دارد.

اما بررسی ها نشان می دهد که او قبل تر و در ایران به شغل آرایشگری مشغول بوده است. او در این رابطه تصویری از پیرایش موهای امیر قلعه نویی منتشر کرده است.

unknown_84389134_576807019906362_8549277416027425248_n

اما قصه آشنایی ریحانه پارسا و میلاد خدایی هم در نوع خودش جالبه و همه چیز انگار از یک عکس شروع شد. عکسی که میلاد از ریحانه انداخت و ریحانه حسابی شیفتهی آقای عکاس میشه و جالب اینکه ریحانه پا پیش میزاره و یجوریایی از میلاد خواستگاری می کنه!

ezgif.com-gif-maker (5)

شخصیت منفی فیلم ریحانه پارسا شبیه مهدی کوشکی نیس؟

ریحانه پارسا به این قصد رفته بود ترکیه که بتونه فیلم بسازه و حالا به نظر اولین فیلم کوتاه خانم بازیگر آماده نمایش شده. ریحانه پارسا به تازگی و درگفتگو با رسانه های ترکیه گفته که فیلم کوتاه تازه اش براساس زندگی و گذشته اش ساخته شده است.

در این تیزر، مرد خشن دیده می شود که اعضای خانواده اش درون خودرو نشسته اند. ناگهان خودرو متوقف می شود و مرد پیاده می شود و اعضای خانواده از جمله همسر و دخترش را کتک می زند.

گروهی از کاربران حالا با اشاره به مرد خشن درون تیزر این فیلم کوتاه، معتقدند که چهره بازیگر بیشتر به مهدی کوشکی شبیه است.

وقتی ریحانه پارسا هی تند تند تتو می زنه!

ریحانه پارسا در این تصویر نشان داده که چند تتوی جدید روی صورت اش قرار گرفته و ده ها تتوی عجیب دیگری نیر روی دست های او انجام شده است. البته این تنها بخش کوچکی از هجوم تتوها به بدن ریحانه پارسا است. البته یه شکی هم هست که به اعتقاد برخی این تتوها افکت هستن و با نرم افزارهای مجازی روی تصویر اعمال شده باشد. اما هر چه هست گویا ریحانه خانوم علاقه زیادی داره که مثل سحر قریشی خودش رو خط خطی و رنگی کنه!

ezgif.com-gif-maker (6)
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها