کد خبر : 79751

ماجرای بارداری خانم بازیگر 67 ساله

ماجرای بارداری خانم بازیگر 67 ساله

در پست زیر شاهد روایت ماجرای عجیب بارداری زهره حمیدی بازیگر زن مشهور ۶۷ ساله سینما و تلویزیون ایرانی خواهید بود، جالب است بدانید که این بازیگر در ۱۶ سالگی ازدواج کرده بود.ه حمیدی در ۳۶ سالگی مادربزرگ شده است.

زهره حمیدی در ۱۶ سالگی ازدواج کرد. او متولد ۱۳۳۶ در اراک است.زهره حمیدی در ۲۲ سالگی ۴ فرزند داشت، حمید و مهتا خارج از ایراند و دخترش بیتا هم در ایران زندگی می کند.پسر زهره حمیدی  حامد هم در ۲۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت متولد ۸ اردیبهشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. زهره حمیدی در ۳۶ سالگی مادربزرگ شده است.

خانم حمیدی بعد از ازدواجش و به پیشنهاد دوستانش تصمیم گرفت بازیگر شود. البته وی در دوران تحصیل به همراه دوستانی مثل منیژه حکمت و … که هم اکنون کارگردان سرشناسی است، نمایش تئاتر انجام می دادند، بنابراین زهره حمیدی اولین بار در سال ۱۳۶۸ وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و در سال ۱۳۷۱ با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت بازیگری در سینما را تجربه کرد و تا کنون نیز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

وی بعد از ازدواج و قبل از شروع بازیگری اش به مدت ۲ سال مدیریت یک مهد کودک خصوصی را بر عهده داشت و ضمن اینکه علاقه زیادی به این کار داشت و از انجام کارش لذت می برد، فرزندانش را نیز به همراه خود به آنجا می برد.

 

در بیوگرافی زهره حمیدی لازم به ذکر است وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته «اقتصاد» می باشد که در 16 سالگی ازدواج کرد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کرد

در بیوگرافی زهره حمیدی درباره ی خانواده اش آمده است:خانواده‌ای از سطح متوسط جامعه و کاملا فرهنگی بودیم، پدرم در بهداری کار می‌کرد و مادرم در اوایل زندگی، کار تدریس را انجام می‌داد، اما چون خانواده پرجمعیتی بودیم و من به غیر از خودم چهار خواهر و سه برادر داشتم، مادرم تصمیم گرفت که تدریس را کنار بگذارد و زمان بیشتری را به تربیت و آموزش ما اختصاص دهد، در کل با این‌که جمعیت خانواده ما، زیاد بود اما صمیمیت و گرمی بسیاری بین ما حاکم بود.

فعالیت تئاتر زهره حمیدی در دوران دبیرستان با مخالفت پدرش همراه بود که با وساطت خواهر بزرگتر توانست رضایت پدر را جلب کند و این فعالیت را ادامه دهد.

 

زهره حمیدی

پدر و مادرم رابطه خیلی خوبی با هم داشتند و این علاقه و احترام، در بین ما خواهر و برادرها هم منعکس شده بود و این تربیت درست باعث شد که من در زندگی خودم هم رابطه دوستانه ای با فرزندانم داشته باشم، حتی هنوز هم با خواهر و برادرهایم روابط گرممان را حفظ کردیم با توجه به این که، این روزها مشغله زندگی و خانواده ها زیاد شده است و خواهر و برادرها فرصت کمتری برای دیدار زود به زود هم پیدا می کنند…

زهره حمیدی

 

حامد و حمید پسر های دوقلوی زهره حمیدی بودند، که در روز ۱۷ مرداد ماه، سال ۵۹ به دنیا آمده بودند، ولی با تأسف حامد در روز ۲۲ اسفندماه، سال ۸۷ دار فانی را وداع گفت.

وی در ادامه می گوید: حمید و حامد دوقلو بودند و مرگ حامد برای حمید قابل تحمل نبود و برایش بسیار سخت شده بود و خیلی روی روحیه اش اثر گذاشته بود. نگران بودیم و می‌ترسیدیم حمید کاری دست خودش بدهد، به همین خاطر حمید را به کشور آلمان پیش خواهرش فرستادیم، تا یک زندگی تازه ای را برای خودش شروع کند. اکنون حمید و مهتا در خارج از کشور زندگی می‌کنند و بیتا در ایران سکونت دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها