کد خبر : 79702

خواب راحت ریحانه پارسا کنار مرد جذاب زندگی اش + عکس

خواب راحت ریحانه پارسا کنار مرد جذاب زندگی اش + عکس

ریحانه پارسا این روزها همزمان دو مرد جذاب دو زندگیش داره یکی برادر کوچیکش پارسا که بعد دو سال اومده پیشش و دیگری هم نامزدش میلاد خان خدایی

ریحانه پارسا حدود دو سال است که از ایران رفته و تو این مدت بالا و پایین زیاد داشت و آدم های مختلفی وارد زندگیش شدند اما حالا به نظر کم کم زندگیش داره به ساحل آرامش می رسه و خانم بازیگر تونسته به اون اهدافی که براش مهاجرت کرده بود نزدیک تر بشه.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا که همیشه گفته بود به برادرش بسیار وابسته است بلاخره بعد از دو سال دوری توانست برادر کوچکش پارسا را از نزدیک ببینید و او را در آغوش بگیرد. البته پارسا برادر ناتنی ریحانه است.

ریحانه پارسا بعد از اینکه برادرش اومد پیشش تند و تند عکسای دو نفره اش رو استوری می کنه و این کار رو اونقدر انجام داد که صدای فالوورهاش رو هم درآود و کاربری خطاب به او نوشت تو که این همه به آقا داداش ت وابسته ای چه طور تونستی دو سال دوریش رو تحمل کنی؟ ریحانه پارسا در پاسخ نوشت: تحمل کردم که بتونم از اون وضعیتی که گیر کرده بودم و اون همه آزار و اذیتی که شدم فاصله بگیرم خودم رو از نو بسازم تا بتونم با آرامش کنار برادرم باشم.

 

unknown_300942879_193448803047768_1883853675812576634_n

ریحانه پارسا بلاخره از نامزدش تو ترکیه رونمایی کرد

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون که اخیرا نامزدی اش با میلاد خدایی را اعلام کرده بود، حالا جزئیاتی از این ماجرا را لو داده است.

خانم بازیگر در باکس سوال اینستاگرام خود از کاربران خواست تا از او سوال کنند و او جواب شان را بدهد. یکی کاربر از او خواسته تا نحوه آشنایی اش با میلاد خدایی را توضیح بدهد.

ریحانه پارسا گفته که آشنایی آن ها به عکاسی میلاد خدایی از او بر می گردد و پس از آن خودش به میلاد خدایی ابراز علاقه کرده است.

ezgif.com-gif-maker (1)

اهانت جنجالی ریحانه پارسا همزمان با رونمایی تتوی جدیدش

ریحانه پارسا چندی پیش با انتشار یک جمله توهین آمیز و تتوی جدیدش جنجال آفرین شده است. خانوم بازیگر تصویری از خودش منتشر کرده بود که او را خوشحال و خندان و شاد نشان می دهد.

او در حاشیه این تصویر به مخالفان اش تاخته و گفته است که هر کسی که با مخالفت می کند، خر او است.

ezgif.com-gif-maker

البته ریحانه به همین عکس و جمله اکتفا نکرد و در ادامه ویدیویی منتشر کرد و با جمله های توهین آمیز به مخالفان اش حمله کرد و گفت که اگر مخالف هستند حق ندارند صفحه او را دنبال کنند.

علاوه بر این، پارسا از یک تتوی عجیب و بزرگ یک چشم روی دست اش رونمایی کرده است.

ریحانه پارسا یه بیش فعاله چِت زده؟

ریحانه پارسا اینجوری که تو پیجش نشون میده و عکس و فیلمایی که پست و استوری میکنه، مشخصه که اهل ورزشه و حساب پیگیر ورزش کردن. اما نکته ای که هست اینه که ریحانه پارسا از اونجایی که انگاری بیش فعاله، حرکات عجیبی در حین ورزش از خودش نشون میده و یا رفتار هایی غریب داره در حد که کلی کامنت بوووق دار واسش میاد!

ریحانه پارسا در بیشتر تصاویر و یا فیلم هایی که از خودش منتشر میکنه و فیلتر کم داره و بی آرایشه، زیر چشماش سیاه شده و گود افتاده به همین دلیل خیلی از کاربران بر این عقیده اند که ریحانه خانوم یچیزی میکشه و اعتیاد داره وگرنه این رفتارا و سیاهی ها عادی نیست ...!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها