کد خبر : 79699

مراسم ختم برای سگ خانم بازیگر + عکس

مراسم ختم برای سگ خانم بازیگر + عکس

سوسن پرور با انتشار این تصاویر خبر از درگذشت سگ خانگی اش داد.

سوسن پرور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: وینر جانم از آغوش خودم به آغوش خدا می‌سپارمت. خوشحالم که من و مهدیه تونستیم دنیای با عشقی رو برات بسازیم. خوشحالم که بدی‌های دنیا رو نفهمیدی دنیایی که تو داشتی شاید مریضی داشت درد داشت جراحی داشت، ولی پر از مهر بود پر از عشق بود هممون دوستت داشتیم وینر و تو قهرمان همه ما بودی و مثل یک قهرمان هم رفتی حالا دیگه راحت بدو کاری که هیچ وقت نتونستی انجام بدی حالا دیگه رها و آزادی بدون هیچ دردی. جات همیشه تو قلب ماست کوچولوی قشنگم و ممنون بابت تمام نگاه‌های پر مهرت ممنون بابت تمام همراهی هات و صبوری هات. دیدار بعدی ما یه جای بهتر.

سوسن پرور زاده ی 23 اسفند 1354 در شهر اراک می باشد. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی و لیسانس رشته ادبیات نمایشی است. 

سوسن پرور در عرصه های مختلف هنری اعم از نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد. 

 

سوسن پرور

وی همچنین سابقه حضور در برنامه های تلویزیونی اعم از بیست، خنده بازار، آشپزی خودمانی و طهران قدیم را دارد. برجسته ترین هنر نمایی سوسن پرور در عرصه برنامه های تلویزیونی به خنده بازار اختصاص دارد. این برنامه محصول سال 1390 به کارگردانی شهاب عباسی می باشد.

مادر سوسن پرور بازنشسته آموزش و پرورش است. سوسن پرور یک خواهر بزرگ تر دارد.

نام اصلی: سوسن پرور

تاریخ تولد: 23 اسفند 1354

محل تولد: اراک 

محل زندگی: تهران

وضعیت تأهل: مجرد 

پیشه یا حرفه: کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

وضعیت تأهل و ازدواج سوسن پرور

متأسفانه اطلاع دقیقی از ازدواج و وضعیت تأهل سوسن پرور در دسترس نیست. 

وی در طی مصاحبه ای درباره ازدواج بیان کرده است:

" با وجود ریسک پذیر بودنم، در حوزه ازدواج ترس هایی بر من غلبه کرده است. همسر ایده آل من، یک مرد خوش هیکل، چهار شانه و بلند قامت است که با اسب سفید، در منزل به جرج کلونی شهرت دارد. "

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها