کد خبر : 79697

سلفی آنچنانی از همسر لوکادیا بازیکن پرسپولیس

سلفی آنچنانی از همسر لوکادیا بازیکن پرسپولیس

یورگن لوکادیا بزرگترین خرید خارجی سالهای اخیر پرسپولیس است که از بوخوم به این تیم آمده تا مشکل خط حمله سرخپوشان را حل کند.

او در اولین گفتگوی خود پس از انتقال به پرسپولیس در مورد شباهت ایران به اسپانیا حرف زده و همچنین از برخورد گرم مردم، گفته است.

لوکادیا که به نظر خونگرم و خوش‌صحبت است، از هواداران پرسپولیس خواسته تا به نمایش‌های داخل زمین او توجه کنند. او می‌گوید شخصیتش اینطور است که کمتر حرف بزند و بیشتر عمل کند.

صمیمیت ایرانی‌ها

من در هلند به دنیا آمده‌ام و اگر بخواهم آنجا را با ایران مقایسه کنم، به نظرم مهمترین تفاوت نحوه رانندگی مردم است که خیلی فرق دارد. ساختار و نحوه ساخت آپارتمانها متفاوت است.

 

یورگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس از همسر لبنانی‌اش ناگفته‌هایی دارد.

مردم اینجا خیلی مهربان‌تر و صمیمی‌تر هستند. حتی افرادی که در هتل کار می‌کنند، هرروز که من را می‌بینند احوال‌پرسی می‌کنند. فکر میکنم این بزرگترین تفاوت است بین رفتار مردم دو کشور.

 
 

همسرم لبنانی است اما…

همسر من لبنانی است و زندگی در ایران برای او هم تا حد زیادی جدید و ناشناخته است. ولی من واقعا هیچ ایده‌ای درباره زندگی در ایران نداشتم. زندگی در اینجا برای خانواده‌ام یک تجربه آموزنده هم هست.

در ایران امنیت کامل برقرار است

ایران واقعا امن است و من اینجا احساس مانیت دارم. فکر می‌کنم در اروپا لزوما اینطور فکر نمی‌کنند ولی من وقتی برگشتم می‌توانم به همه بگویم که اینجا امن است و من امنیت دارم.

بنابراین فرزندانم هم احساس آرامش دارند و این یک فرصت خوب برای آن‌هاست که نه تنها اینجا باشند بلکه زندگی خوب را تجربه کنند. همانطور که من اینجا این تجربه را دارم.

منبع: ورزش سه

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها