کد خبر : 79645

غیبت مشکوک کاوه رضایی در تمرین استقلال

غیبت مشکوک کاوه رضایی در تمرین استقلال

برخلاف روزهای گذشته، کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.

وضعیت کاوه رضایی برای فصل پیش رو نامشخص است. بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست ولی هرگز با آبی‌ها قرارداد رسمی به امضا نرساند و تنها با کسب یک مجوز از باشگاه شارلوا، در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد.

در هفته‌های گذشته، کاوه به دنبال حل مشکل اقامت خود در بلژیک بود. او برای اینکه بتواند ۵ سال حضور خود در این کشور را تکمیل کند، به چند ماه دیگر نیاز دارد و به همین دلیل باید تحت قرارداد یک تیم بلژیکی بوده و به استقلال بپیوندد. اما پر بودن لیست آبی‌ها، مانع از ثبت اسم کاوه در فهرست آبی‌ها شده است.

پس از پایان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، ارسلان مطهری راضی به فسخ قرارداد خود نشد و اکنون هم مطهری برای فصل بعد بلاتکلیف است و هم اینکه کاوه دیگر نمی‌تواند قرارداد خود با استقلال را رسمی کند.

در شرایطی که امروز اخباری مبنی بر مذاکره مدیربرنامه‌های رضایی با مدیران پرسپولیس به گوش رسید، این بازیکن تصمیم گرفت برخلاف روزهای گذشته در تمرین آبی‌ها شرکت نکند. این اتفاق باعث افزایش شایعات درباره مقصد بعدی رضایی شده است.

باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد. علاوه بر پرسپولیس، از دو تیم دیگر لیگ برتری نیز به عنوان باشگاه‌های خواهان رضایی نام برده می‌شود.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها