کد خبر : 79639

نصیحت جنجالی کیمیا علیزاده + عکس

نصیحت جنجالی کیمیا علیزاده + عکس

کیمیا علیزاده ملی پوش سابق تکواندو، بار دیگر با جمله های پند آمیز و نصحیت وار، با واکنش تند و خشمگین کاربران مواجه شده است.

وقت صبح- کیمیا علیزاده در طول ماه های اخیر کمتر از ورزش و تمرکزش روی این حوزه مطلبی منتشر می کند و بیشتر تلاش دارد تا با جنجال های مجازی توجه کاربران را جلب کند.

 عصبانیت کاربران از نصیحت تازه کیمیا علیزاده

 

حالا او در طول روزهای اخیر به جمله های پندآمیز، کنایه آمیز و نصحیت کاربران روی آورده است.

 

در تازه ترین پند و نصحیت نیز او با انتشار تصویری از خود، در حاشیه آن نوشته است: آیا سعی کرده ای آن اندازه که در توان توست، انسان باشی؟

این جمله او حالا عصبانیت و ناراحتی بخشی از دنبال کنندگان او کیمیا علیزاده را به دنبال داشته است. آن ها معتقدند که او خودش هزاران اشتباه دارد و نباید دیگران را نصیحت کند.

 
 

بخوانید: عکس/ کیمیا علیزاده به سیم آخر زد

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها