کد خبر : 79634

لیلا حاتمی و دوستان با آرایش سنگین

تصویری از دورهمی لیلا حاتمی و دوستانش در پشت صحنه سریال شبکه مخفی زنان با چهره ای بسیار متفاوت منتشر شد.

به گزارش وقت صبح، عکسی جالب و دیدنی از لیلا حاتمی بازیگر مطرح ایرانی با یک آرایش بسیار ملیح و لبخندی زیبا و دلنشین در دورهمی دوستانش در پشت صحنه سریال شبکه مخفی زنان منتشر شد.

چهره ای که از "لیلا حاتمی" تاکنون ندیده اید/ عکس

سعادت آباد: گورستان زناشویی!

گورستان زناشویی، موجز ترین، بهترین وکامل‌ترین تعریفی ست که می‌توان در توصیف آخرین ساخته مازیار میری به کار برد، اصطلاحی که رومن پولانسکی در ساخته جنجالی خود «Bitter Moon» از زبان کاراکتر خود «اسکار» در توصیف رابطه‌ای که خیانت قسمت جذاب آن است، بکار برد…

 

خلاصه داستان:

 

یاسی (لیلا حاتمی) در تدارک برگزاری یک جشن تولد کوچک و دوستانه برای شوهرش محسن (حامد بهداد) است. تا خاطرات خوش گذشته را دوباره زنده کند. در این مهمانی دو زوج دیگر نیز حضور دارند.

شب مهمانی فرا می‌رسد، علی (امیرآقایی) که استاد دانشگاه است به رفتارهای غیرعادی لاله (مهناز افشار) مشکوک است و تمام مدت مهمانی فکرش درگیر حل معمایی ست که او در ذهنش ایجاد کرده است.

 
 

زوج سوم قصه نیز بهرام (حسین یاری) و تهمینه (هنگامه قاضیانی) در آستانه جدایی از یکدیگرند.

اختلافات این سه زوج تا قبل از شام و مراسم تولد، مانند آتش زیر خاکس‌تر پنهان است که گهگاهی گرمای آن جلب توجه می‌کند، اما ناگهان همه چیز عوض می‌شود، علی پی به راز لاله می‌برد و واکنشی که از خود نشان می‌دهد فضای مهمانی را (که از ابتدا نیز شبیه یک جشن تولد نبود) عوض کرده و…

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها