کد خبر : 79567

رابطه نزدیک کتایون ریاحی و خانواده فردین + عکس

رابطه نزدیک کتایون ریاحی و خانواده فردین + عکس

کتایون ریاحی به تازگی ویدیویی منتشر کرد و حسابی ازمالیاتی که برای موسسه اش بریدن انتقاد کرد. اما ماجرا چیه و آیا حق با خانوم بازیگره؟

کتایون ریاحی هنرمند سن و سال دار و پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد که البته با بازی در سریال "یوسف پیامبر" و در نقش زلیخا حسابی ترکوند و شد زلیخای ایران! کتایون ریاحی بعد از این پروژه به گونه ای دیگر در این عرصه ابهت پیدا کرد و خیلی ها دوستش داشتند و دارند اما کتایون خانوم ریاحی از اون دسته بانوانی هسنتد که تا چند وقت پیش چندان پر حاشیه نبودند و کم پیش میومد موردی از ایشون دیده بشه اما حالا خانوم بازیگر به یکی از پایه های اصلی جنجالات در میان بازیگران زن تبدیل شده اند!

به گزارش «شایانیوز» کتایون خانوم که به زیباترین بازیگر ایرانی معروفه حالا با یه ظاهری از خودش رونمایی کرد که هیچ کس انتظارشو نداشت. صورت ورم کرده و پر از پف این بازیگر توجه خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد. 

کتایون ریاحی و عکس های دونفره باحالش!

کتایون ریاحی باوجود اینکه بیش از 10 سال است از بازیگری فاصله گرفته اما همچنان با خیلی از خانوم ها و آقایون بازیگر در ارتباط هست و حتی تو اکثر جشن ها و محفل های سینمایی هم دعوت میشه. کتایون چندی پیش تو یکی از اکان های خصوصی با رحیم نوذری بازیگر سینما و تلویزیون که تو یوسف پیامبر باهم همبازی بودند یک عکس دو نفره انداخت که البته صمیمیت و نردیکی زیادی شون یکم غیرعادی بود و جلب توجه کرد!

unknown_300586616_453201533396332_2939172532275580955_n

دوستی و رفاقت کتایون ریاحی با خاندان فردین مرحوم!

به تازگی یک عکس جذاب و جالب دیگه هم از کتایون خانوم ریاحی منتشر شده. تو این عکس کتایون ریاحی با چهره ای بسیار ساده و بدون میکاپ در کنار نوه زنده یاد فردین تو یک مهمانی نشسته و باهم سلفی می گیرن.

ezgif.com-gif-maker

ابراز محبت کمی عجیب پانته آ بهرام به کتایون ریاحی

پانته آ بهرام چندی پیش عکسی از کتایون ریاحی منتشر کرد و نوشت: 

«عزیز زیبای من، تو را دوست می‌دارم و محترم می‌شمارم.

ما آدم‌ها «مختلفیم» و این پذیرش بسی بهتر است از تکرار «مخالفیم». »

5719354

گلایه کتایون ریاحی از مالیات!

کتایون ریاحی چندین سال است که یک موسسه خیره راه اندازی کرده و به کودکان ناشنوا خدمت رسانی می کنه حالا امسال گویا اداره مالیات برای خانوم بازیگر و موسسه شون 125 میلیون تومان مالیات بریده که حسابی سروصدای ایشون رو درآورد. 

کتایون خانوم ریاحی در توضیح این ماجرا تو پیج اینستاگرام خود نوشت: بنیاد "نیکوکاری کیش مهرِ کتایون" (بنیاد کمک‌) اولین و تنها خیریه تخصصی کاشت حلزونی گوش برای ناشنوایان در ایران است. اداره بهزیستی کشور در همه این سال‌ها از یک سو برای گرفتن کمک مالی از بنیاد، کودکان ناشنوا را معرفی کرده است و از سوی دیگر برای دادن مجوز کارشکنی می‌کند. حالا پنج سال است که بهزیستی مجوز "بنیاد نیکوکاری کمک" را مصادره کرده است و سپس به بهانه‌ی نداشتن همین مجوز، اداره مالیات کیش ۱۲۵ میلیون تومان مالیات، تنها برای سال ٩٨ به بنیاد کمک تحمیل کرده است. این در حالی است که موسسات خیریه از هرگونه مالیات معاف هستند.

لوکس و لاکچریای کتایون ریاحی که چش همه رو درآورد!

کتایون ریاحی در خانواده ثروتمند به دنیا آمد و پدرش اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون که زندگی مرفهی دارد به تازگی تصاویر جالب از حیات منزل خود منتشر کرده که نیلوفر آبی حیات خانم بسیار جلب توجه کرد.

278874042_1116927689153308_4607919199921037486_n

کتایون+ریاحی (1)

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها