کد خبر : 79566

استایل هنجارشکن روشنک کرامی که پوشیدنش جرات می خواست + تصاویر

استایل هنجارشکن روشنک کرامی که پوشیدنش جرات می خواست + تصاویر

نگاهی به استایل روشنک گرامی در اکران مردمی فیلم کوزوو داشته‌ایم.

برترین ها ، دیروز اکران مردمی فیلم کوزوو برگزار شد و عوامل فیلم حضور یافتند.

یکی از افرادی که در این مراسم اکران با استایلش به شدت جلب توجه کرد، روشنک گرامی بود.

این بازیگر از آن دسته بازیگرانی است که معمولا استایل‌های متفاوتی دارد و این بار هم با استایل جذابش بر سر زبان‌ها افتاد. استایلی که روشنک گرامی انتخاب کرده بود پر از رنگ‌ها و طرح‌های تابستانی بود. در ادامه نگاهی به استایل این بازیگر جسور و خوشپوش داشته‌ایم.

 

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

ترکیب بهاری سفید و صورتی

قرار گرفتن دو رنگ سفید و صورتی در کنار هم بدون شک شما را یاد گل و فصل بهار و تابستان می‌اندازد. تصور کنید این ترکیب رنگ با طرح‌هایی که رنگ سبز و قرمز هم در آن‌ها هست، چقدر می‌تواند جذاب‌تر شود. روشنک گرامی دقیقا به سراغ این پالت رنگی رفته و نشان داده که ترسی از پوشیدن لباس‌ها و به خصوص شلوار طرح‌دار ندارد و اتفاقا می‌تواند آن را به نوعی در استایلش به کار ببرد که جذاب و حال‌خوب‌کن باشد.

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

طرح‌دار بودن شلوار باعث شده که این بازیگر در قسمت بالاتنه به سراغ آیتم‌های ساده‌تر و تک رنگ برود. از دو رنگ اصلی پالت، یعنی سفید و صورتی کمک گرفته و سعی کرده خلوت‌تر عمل کند که اتفاقا انتخاب کاملا درستی بوده است.

راحتی؛ اولویت اول استایل

چند سالی می‌شود که لباس‌های جذب جای خودشان را به لباس‌های گشاد و راحت داده‌اند. بسیاری از سلبریتی‌های خارجی با لباس‌هایی به خیابان می‌روند که شاید بی‌شباهت به لباس‌های خانگی‌شان نباشند، اما راحتی خودشان را اولویت قرار می‌دهند و این لباس‌ها را می‌پوشند. استایل روشنک گرامی با  این شلوار گشاد و طرح‌دار بی‌شباهت به استایل‌های خیابانی سلبریتی‌های خارجی نبوده و نشان داده که این شلوارهای گشاد و راحت تابستانی را می‌تواند هرطور شده بپوشد. حتی اگر طرح‌های شلوارش چندان در سطح جامعه باب نباشند و مورد استقبال قرار نگیرند. هرچند که از نظر ما ترکیب این شلوار تابستانی طرح‌دار با پالت رنگی استایل این بازیگر بسیار جذاب و جلب‌توجه‌کننده بوده.

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

تمام آیتم‌های ترندی در یک اوت فیت

استایلی که روشنک گرامی داشت، پر از آیتم‌های ترندی بود. کت اورسایز رنگی او یکی از آیتم‌های ترندی مهم در سال‌های اخیر بوده و همانطور که پیشتر هم ذکر کردیم، شلوار طرح‌دار گشاد هم از آیتم‌های ترندی امسال بوده است. آیتم مهم دیگری که در استایل این بازیگر جلب توجه می‌کند، مینی اسکارفی است که برای پوشاندن موهایش از آن استفاده کرده. این بازیگر حتی در انتخاب عینک آفتابی هم ترندها را به درستی در نظر گرفته و انتخاب کرده است.

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

کیفی که مناسب نبود

برخلاف تمام آیتم‌های استایل، کیف روشنک گرامی، که البته آیتم مهمی در استایل است، اصلا ترندی نبود و به هیچ شکلی هم انتخاب درستی به حساب نمی‌آمد. قرار دادن رنگ مشکی در کنار این رنگ‌های شاد و تابستانی شاید انتخاب چندان درستی نبود. این بازثیگر می‌توانست به جای انتخاب این کیف از کیف‌های تابستانی دیگر انتخاب کند.

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

خط چشم‌های رنگی

این بازیگر حتی در میکاپ صورتش هم نکات ترندی را رعایت کرده و از خط چشم‌های رنگی که مهم‌ترین ترند آرایشی 2022 بوده‌اند استفاده کرده است. ترکیب دو رنگ سبز و صورتی روی چشم‌های او هم دیده می‌شود. دقت کنید که علی‌رغم استفاده از رنگ‌های مختلف در میکاپ، صورت این بازیگر چقدر نچرال و جذاب به نظر می‌رسد.

روشنک گرامی با شلواری که پوشیدنش جرات می‌خواهد

 
  •  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها