کد خبر : 79547

آقای ساپینتو اینجا سیرک نیست

آقای ساپینتو اینجا سیرک نیست

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که یکی بعد از دیگری درباره سرمربی تیم‌مان رخ می‌دهد جا دارد مدیرعامل باشگاه با ساپینتو برخورد کند تا اتفاقی نیافتد که آبروی باشگاه برود.

حسن روشن، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره محکومیت یک ماهه ساپینتو در پرتغال و اتفاقات انزلی، همچنین بازی بعدی مقابل مس کرمان اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره حکم یک ماهه ساپینتو در پرتغال صحبتی دارید؟

حالا که اینطور شده این آقا را در همین ایران نگه داریم و بیشتر از او استفاده کنیم. چون با این وصف حالا حالاها به پرتغال بر نمی‌گردد چون در همان فرودگاه او را با دستبند می‌برند. ولی به طور کلی رفتار این مربی اصلاً قابل توجیه نیست.

چطور؟

ما در کشورمان مربی خارجی کم نداشتیم. رایکوف را داشتیم که در یک بازی تیمش شش گل خورد ولی نه بطری آب به زمین کوبید، نه به برانکارد کنار زمین لگدپرانی کرد. اوفارل را داشتیم که شخصیتش مثال زدنی بود. باعث تاسف است که این قبیل افراد را به فوتبال کشورمان می‌آوریم. این افراد باید برای فوتبالیست‌های ما سرمشق باشند نه اینکه با دلقک بازی باعث سرشکستگی فوتبال ایران شوند.

مستر ساپینتو؛ اینجا سیرک نیست/ این دلقک بازی ها باعث سرشکستگی است/ آقای آجرلوی با این آقا برخورد کن!

راهکار پیشنهادی شما چیست؟

فقط از خدا می‌خواهم AFC و یا FIFA ما را تعلیق کنند تا لااقل پنج سال درب این فوتبال بسته شود و این افرادی که بالای سر فوتبال هستند بروند و تعدادی جوان امروزی بیایند تا این فوتبال یک نفسی بکشد.

شما صحبت یا پیامی‌برای ساپینتو ندارید؟

از قول من به او بگویید: مستر ساپینتو Here is not a circus! (اینجا سیرک نیست)! این بنده خدا ایران را با جای دیگری اشتباه گرفته! ولی من از باشگاه تعجب می‌کنم که چرا در این باره اقدامی‌نمی‌کند یا اگر کرده چرا اطلاع رسانی نمی‌کند. این موضوع برای هواداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه بزرگ و قدیمی‌خیلی مهم است.

مستر ساپینتو؛ اینجا سیرک نیست/ این دلقک بازی ها باعث سرشکستگی است/ آقای آجرلوی با این آقا برخورد کن!

چه توقعی از باشگاه دارید؟

از برادر آجرلو تقاضادارم و می‌خواهم بگویم رفیق، آقا، عزیز و دوست گرامی شخصیت باشگاه را با این قبیل حرکات و اتفاقات خجالت آور از بین نبرید. حتی اگر حسن روشن هم کار اشتباهی کرد باشگاه استقلال باید با او برخورد کند، چه برسد به سرمربی تیم. لطفاً به این مربی پرتغالی بگویید کجا آمده و کجا کار می‌کند.

بازی بعدی استقلال مقابل مس کرمان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استان کرمان در فوتبال موقعیت خاص خودش را دارد. آنجا چند تیم خوب با هم در رقابت هستند که این باعث شده تیم‌هایشان نسبتاً قدرتمند شوند. وقتی مس کرمان در دو بازی قبلی خود ۵ گل زده نشان می‌دهد خط حمله خوبی دارد.

البته آنها یک باخت سه بر دو هم دارند؟

مهم نیست! مهم این است که آنها باخته اند ولی دو گل زده اند و این باید توجه کادر فنی ما را به خودش جلب کند. ولی به هر حال استقلال هم تیم بزرگی است و قطعاً در روزی که بازی تاریخی با حضور بانوان برگزار می‌شود باید اتفاقاتی رخ دهد که آثار بدی نگذارد.

چطور؟

بهتر است استقلال نهایت تلاشش را بکند تا در این بازی برنده شود. در این صورت خاطره خوبی برای هواداران باقی می‌ماند و شرایط مطلوبی در استادیوم رقم می‌خورد که بانوان باز هم در بازی‌های بعدی به استادیوم بیایند.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها