کد خبر : 79545

کتایون ریاحی و رحیم نوروزی با فاصله نزدیک کنار هم + عکس

کتایون ریاحی و رحیم نوروزی با فاصله نزدیک کنار هم + عکس

کتایون ریاحی بازیگر معروف و باسابقه زن ایرانی می باشد. وی از سال ۱۳۶۵ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده است. خانم بازیگر در سریال پس از باران در نقش خانم بس بازی کرده است. در قسمت زیر تصویری جالب از رحیم نوروزی و کتایون ریاحی در گذر زمان را قرار داده ایم.

خلاصه داستان سریال پس از باران

سریال پس از باران که یک سریال تاریخی پرطرفدار است به کارگردانی سعید سلطانی محصول سال ۱۳۷۹ است.

سریال پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.

سریال پس از باران

در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضا شاه است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

تصویر جالب از کتایون ریاحی در گذر زمان

این سریال با فلاش‌بک و زمان‌های تودرتو است اتفاقاتی که در ذهن شخصیت‌ها به محض یادآوری برای مخاطب به نمایش درمی‌آید.

بازیگران سریال پس از باران و نقش های آنها

محمود پاک نیت در نقش عزت سالاری (ارباب)، کتایون ریاحی در نقش خانم بس، بهزاد فراهانی در نقش عمو جلال، ثریا قاسمی در نقش زن عمو لیلی، مرجان محتشم در نقش شهربانو (خانم کوچیک) ، جمیله شیخی در نقش عمه اقدس، نیکو خردمند در نقش خاله خانم (خاله ارباب) ، کیومرث ملک مطیعی در نقش نصرالله، حسین توشه در نقش شمس‌الله، صبا کمالی در نقش مرضیه،

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها