کد خبر : 79544

ستایش دهقانی، جذاب با چهره ای معصوم و بچه گانه + عکس

ستایش دهقانی، جذاب با چهره ای معصوم و بچه گانه + عکس

ستایش دهقان یا همون گل نسا خاتون سریال جیران این روزا که خونه نشین شده عکسای جذابی از خود منتشر میکنه که اینبار دیگه چشمار خمارش رفت تو چشم.

شایانیوز-  این روزا دیگه سریال های شبکه خانگی و فیلم هایی که در سینما اکران میشن تو یه مسابقه ای هیجان انگیز افتادن که این میسازه اون میسازه این میسازه اون میسازه! این سازش ها اونقدری زیاد شدن که دیگه مخاطب میمونه کدومو ببینه کدومو دانلود کنه کدومو بره اکران مردمیش! جیران یکی از این سریال های جذاب و دوست داشتنی بود که خیلی تونست بیننده رو به خودش جذب کنه اما به دلیل شاکی خصوصی متوقف شده و حالا هم که کلا از فیلیمو حذف شده! ستایش دهقان یکی از بازیگرای کوچولوی این سریال هستش که اگه بخوایم دقیق تر بگیم میشه خواهر جیران خاتون یا همون گل نسا. ستایش دهقان یه دختر دهه هشتادیه که سن و سال کمی داره اما چهره و فیزیکی بزرگ تر از سنش داره.

ستایش دهقان با این سریال مشهور شد و کلی فالووراش رفت بالا اما خانوم خانوما از بچگی در این عرصه بوده و این اولین باری نبود که میره جلوی دوربین. ستایش خانوم تصاویر بسیار جذاب و هنری از خود منتشر میکنه که البته گاهی هم به سمت و سوی نامتعارفی میره. وی در حال حاضر 18 هزار دنبال کننده داره که احتمالا اگه بخواد همچون خانوم ترلان پروانه پیش بره و حسابی در این زمینه کار کنه میتونه از بازیگرای به نامی بشه که کلی فالوور دارن!!

اما ستایش خانوم دهقان که از قبل از توقیف جیران ازش خبری نبود و اخرین عکسش مربوط میشه به اکران فیلم بازیوو، حالا تصاویری از خود منتشر کرد که با چشمانی خمار و یجوری بود و طرفداراش رو حسابی خوشحال کرد. البته که چشمای خانوم خانوما انگاری خدادادی یکم این مدلی هست چرا که اگه تو جیران هم دقت کرده باشید انگار همش خوابش میاد!!!

Untitled

Untitled

ستایش دهقان هم رفت تو جَو و ناجور تیپ شددد؟!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف دیده میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن! ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی عجیبش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

Untitled

ساز جذابی که ستایش دهقان بلده و پشت صحنه رو ترکوند!

حالا جدا از حواشی که گفتیم جیران داره چند روز پیش ویدیویی از ستایش دهقان در پشت صحنه جیران منتشر شد که خانوم خانوما جز بازیگری در ساز آواز هم هنرمند هستن و وی در حال تنبک نوازی می باشد. این ویدیو که واقعا هم زیبا بود در صفحات مجازی با توجه و نظرات کاربران همراه بود و به نوعی ذوق کردن.

یکمم بریم سر و سراغ جیرانی ها و سن خانوماشون

حالا که از ستایش گفتیم بد نیست نگاهی هم بیاندازیم به سایر خانوم هایی که به عنوان بازیگر تو این سریال ایفای نقش دارند و ببینیم هر کدام چند ساله هستند.

در بین زنان حرمسرای ناصرالدین شاه باطبع مهد علیا باید از همه بزرگتر باشد که در واقعیت هم همین گونه است و مریلا زارعی با 49 سال سن ایفاگر این نقش است. بعد از مریلا زارعی غزل خانوم شاکری که ایفاگر نقش ملک زاده خواهر ناصرالدین شاه است با 44 سال سن دار ترین اهل حرمسرا است.

در بین همسران پادشاه هم رعنا آزادی ور 39 ساله و پریناز ایزدیار 36 ساله است. سمیرا حسن پور که گلین را بازی کرده هم 37 سال سن دارد. نهال دشتی هم که جزو همسران عقدی ناصرالدین شاه است 29 ساله است. اما برسیم به سارای گرجی؛ فاطمه خانم مسعودی فر بازیگر جوان و خوش چهره ای می باشد که دهه هفتادی است و 26 سال سن دارد. وی در سریال جیران نقش سارای گرجی را ایفا می کند.

بیوگرافی ستایش دهقان

ستایش دهقان بازیگری است 14 ساله که هرچند تجربه بازیگری بسیاری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل وی ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. برای چه، خدا داند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها