کد خبر : 79541

شال جدید فریبا نادری شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

شال جدید فریبا نادری شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

فریبا نادری بازیگر باحال که این روزا بیشتر تو اینستاگرام دیده میشه تا سینما و تلویریون ، ایبار تصویری زیبا با روسری هزار رنگش منتشر کرد.

شایانیوز-  فریبا نادری از بازیگرای خوش چهره و باحال سینما و تلویزیونه که البته به بلاگری تمام عیار هم تبدیل شده که مثل بنننز فعالیت داره. البته که فعالیت داریم تا فعایلت! مثلا خانوم بهاره رهنما دیگه این راهو آسفالت کردن و حتی از بلاگرها هم بیشتر تبلیغات دارند اما مثلا فریبا نادری تبلیغ چندانی نداره مگه اینکه اسم آرایشگاهی که رفته رو تگ کنه! فریبا نادری اما در عوض راه به راه عکس از خودش منتشر میکنه که گاهی باعث کلافگی فالووراشم میشه!

فریبا خانوم نادری این روزا تو تلویزیون کمرنگ شده، البته که خانوم خانوما شرایط مالی بسیار خوبی دارن و در رفاه کامل هستند و نیازی به پیشنهاد کاری زیاد ندارند اما با این وجود فریبا نادری همراه با بازیگرانی همچون الهام جمیدی و نرگس محمدی و ...در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده اند که هنوز به مرحله اکران نرسیده. 

فریبا نادری گفته بودیم که مایه داره اما چندان تو انتخاب استایل و ترکیب لباسا و ساخت تیپای جذاب استعداد خاصی نداره که هیچ انگاری سلیقه خاصی هم نداره. حالا میگین چرا؟ در ادامه خودتون می بینین. اما فریبا خانوم نادری به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که خوشگل بود و رنگی رنگی. وی روسری سنتی طوری به سر داشت که همراه با معصومیت لبخند و چهرش ترکیب زیبایی بود.

 

Untitled

فریبا نادری و پیج عجیب غریبش!

فریبا نادری در کل هییییچ برنامه ریزی در پیج خود نداره و همینجوری هپلی و درب داغون هرچی گیرش بیاد منتشر میکنه جوری که اصلا معلوم نیس کی به کیه و چی به چیه!

البته که برخی از عکس های خانوم بازیگر هم به این شکله که مثلا میاد یه سلفی میگیره ولی با لبانی غنچه! و یا چشمانی خمار! که در نهایت حسابی براش حرف و حدیث درمیارن. اما همه اینها به کنار فریبا نادری به تازگی ویدیوی پست کرد که کمی تا قسمتی قاطی پاتی بود و مشخص نبود بالاخره منظور ایشون چیه! ابتدا با عکس داداش جانش روبرو میشیم و بعد با فیشال خودش و در نهایت لاک هایی که دارن جوان سازی دست رو نشون میدن!!
 

وقتی فریبا نادری مرزای مد و زیبایی رو جابه جا میکنه!

اما در ابتدای متن گفتیم فریبا خانوم نادری هرچی گیرش یاد رو منتشر میکنه و چندان به فکر ظاهر و استایل و ژست و این حرفا نیست. خب در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که استوری گذاشتن اما تیپ ایشون اونقدری شنبه یکشنبه و نامرتب هستش که نه تنهایی زیبایی درش دیده نمیشه بلکه بدترکیب هم شده! 

فکر کنم چنین استایلی رو خیلی ها در خانه هم استفاده نکنند!.برخی از کاربران بر این نظرند که فریبا نادری با انتشار چنین عکس های قصد داره تا نشون بده در فضای مجازی بی غل و غشه و بدون فخرفروشی با فالوورش روراسته و خاکی!

اما باید در نظر گرفت ایشون هنرمند هستند و بی ریا بودن با فالوور جذابیت زیادی داره و کمتر کسی از هنرمند مغرور خوشش میاد، اما دیگه در این حدم شلخته بودن و یا تکراری شدن عکس ها به دلیل پشت هم سلفی در هر حالت گرفتن چندان جذاب نیست!

gtt

ادعای عجیب فریبا نادری درباره همسر جانِ پولدااارش!

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

ff

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

tt

 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها