کد خبر : 79534

آزاده صمدی هم اسپرت هم کژوال

آزاده صمدی هم اسپرت هم کژوال

آزاده صمدی بازیگر جذاب و با حالیه که به جسور بودن تو لباساش مشهوره و اینبار هم با شلواری عجیب تر از پیش شاخ همرو در آورد.

خب قطعا تو هر کشوری مد و فشن هر چند سال یکبار به کلی تغییر میکنه و از این رو به اون رو میشه که ابتدا این ترندهارو هم به تن چهره های مشهور می بینیم و بعد مردم از روی اونها حالا به سلیقه خودشون برداشت میکنند. در ایران نیز چنین هستش و خب بازیگران هم که در راس چهره های مشهور جامعه می باشند با تیپ و ظواهر مختلفشون نظرهارو به خود جلب می کنند. در میان چهره ها بازیگران چون تعدادشون از هر قشر مشهوری در جامعه بیشتره، تعداد استایل هایی که ازشون می بینیم هم بیشتره. در سینمای ما بیشتر خانوما هستند که جسارت به خرج میدن و یا حد و مرزهارو بیشتر رد میکنن و با تریپای عجیب و گاهی نامتعارف دیده میشن.

یکی از اون خانوما که تلفیقی از دو موردی که گفتیم هستش، آزاده صمدی می باشد. آزاده صمدی جسارت بالایی در انتخاب سبک لباسش داره و عموما چیزایی میپوشه که هر کسی خوشش نمیاد. آزاده صمدی در ابتدای ورودی به این عرصه این مدلی نبود اما خب خیلی وقته که سبک و سیاق استایلش رو تغییر داده و کلا یه راه دیگه ای رو میره.

میگین چجوری؟ مثلا کدوم بازیگر خانومی رو دیدن که یه جور شلوار بگوشه که از بلندی و عجیب بودن زیاد شبیه به جارو برقی بشه! آزاده خانوم صمدی از هنرمندایی هستش که استعداد خوبی در بازیگری هم داره و در مجموع هنرپیشه خوبیه که با تیپای عجیبش یه امضای شخصی برای استایلش ساخته.

مثلا در ادامه نمونه ای از ترکیب لباس آزاده صمدی رو مشاهده می کندی که فکنم تن هیچ یک از بازیگران خانوم چنین شلواری رو ندیده باشیم!

Untitled

یکم به تیپای آزاده صمدی ریز تر نگاه کنیم ببینیم چخبره!

یک اینکه با یه نگاه اجمالی در استایل کلی خانم آزاده صمدی در موقعیت های مختلف متوجه میشیم که راحت بودن یکی از مهم ترین مسائلیه چه ایشون بهش توجه می‌کنه.

دوم باید بگیم هیچ چیزی به اندازه لباسی که شما با اون احساس راحتی و رضایت داشته باشید نمیتونه به شما اعتماد به نفس بده. همون طور که در عکس ها میبینید ایشون در بسیاری از مراسم با کف های راحت و حتی کتونی حاضر شدند.

سوم اینکه آزاده صمدی ابایی در استفاده از آیتم های ترندی نداره و هرجایی که احساس کرده یک گزینه ترندی می‌تونه ظاهرش رو منحصر به فرد تر کنه ازش استقبال کرده.

Untitled

Untitled

اینجاست که باید به آزاده صمدی گفت نگا استیل گنگو...

اما آزاده صمدی کارنامه کاری خوبی دارد و از بازیگران توانمند سینماست که البته کار خود را از تلویزیون شروع کرد و همچنان هم او را در سریال های تلویزیون می بینیم و اینطور نیست که همانند خیلی از خانومای بازیگرمون راه به سینما پیدا کرد دیگه پشت سرشم نگاه نکنه!

آزاده صمدی مدتی پیش هم به سفری در جنوب کشور رفته بود که خب مثل همیشه یکسری لباس و آرایش انتخاب کرد که باب میل همه نبود و اصلا شاید بازیگری رو نبینیم که به غیر از اینکه کاراکتری رو بازی میکنه، اینطور لباس بپوشه و دیده شه! در ادامه تصویر خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

r

وقتی آزاده صمدی راحت میپره ترک موتور یکی و میره!

خب از تیپ و استایل خانوم بازیگر در بیایم برسیم به حاشیه های وی، باید بگیم که مدتی پیش آزاده خانم صمدی با یک ویدیو جالب خبرساز شد. ماجرا از این قرار بود که گویا آزاده صمدی برای رفتن سر قرار گرفتار یک ترافیک وحشتناک می شود و از آنجایی هم که انگار خیلی در قید و بند محرم و ناحرم نیست چاره را در این می بیند که اتومبیل اش را در گوشه ای از شهر پارک کند و با موتور ترافیک وحشتناک پایتخت را دور بزند.

حالا ویدیو این موتورسواری هیجان انگیز را که انگار کمی هم برای خانم بازیگر ترسناک بوده را استوری کرد.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها