کد خبر : 79439

پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم

پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر پرسپولیسی‌ها بابت فحاشی تماشاگران‌شان به بازیکنان و مربیان فولاد عذرخواهی نکنند، به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، آرمین مرادی مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان پس از تساوی فولاد برابر پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان مسابقه این دو تیم پرطرفدار، هواداران تیم پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی شروع به فحاشی و توهین علیه بازیکنان، سرمربی و کادرفنی باشگاه فولاد خوزستان کردند.

مرادی افزود: باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر از باشگاه فولاد خوزستان بابت رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی که به کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولادخوزستان توهین کردند، به صورت رسمی و مکتوب عذرخواهی کند.

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولادخوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان باشگاه فولادخوزستان از جمله جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، مهدی شیری و حسین کعبی از سرمایه‌های فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند. این رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران پرسپولیس مایه شرمساری و بی‌احترامی به این بزرگان و عزیزان است که برای تیم‌ملی کشور سرفرازمان ایران افتخارآفرینی کرده‌اند.

پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم

 

وی تاکید کرد: بنابراین هرچه سریع‌تر باشگاه پرسپولیس تهران باید از پیشکسوتان و کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان عذرخواهی کند.

 

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولادخوزستان درخصوص خط قرمز شرکت فولادخوزستان گفت: خط قرمز شرکت فولاد خوزستان، حفظ کرامت انسانی تمامی عزیزانی است که برای اعتلای نام فولاد و خوزستان تلاش می‌کنند و ما به هیچ وجه توهین و بی‌احترامی به این بزرگان ملی را نمی‌پذیریم. اگر باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه بزرگ فولادخوزستان به صورت رسمی عذرخواهی نکند، از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق و انضباطی به جد پیگیر خواهیم شد تا درس عبرتی برای همگان شود و اینطور کرامت و جایگاه این بزرگان و سرمایه‌های ملی را زیر سوال برده نشود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها