کد خبر : 79401

این بمب نقل و انتقالاتی اصلاً در لیست پرسپولیس نیست!

این بمب نقل و انتقالاتی اصلاً در لیست پرسپولیس نیست!

باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی انجام نداده است.

باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند هرطور شده بعد از جذب لوکادیا، یک مهاجم خارجی دیگر هم به خدمت بگیرد تا ضعف در خط حمله این تیم برطرف شود.

در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب مهاجم خارجی دیگر هستند تا به عنوان زوج لوکادیا به میدان برود، همزمان انتشار یک استوری از سوی لوکا مارکوویچ با زبان فارسی موجب شد تا شائبه‌هایی درباره مذاکرات قرمزها با این مهاجم مطرح شود.

در حالی که برخی‌ها در فضای مجازی اعلام کردند این مهاجم به مدیران پرسپولیس معرفی شده و مذاکراتی نیز انجام شده اما شنیدهای ما حاکی  از آن  است که باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچگونه مذاکره رسمی با مهاجم اسبق یوونتوس انجام نداده است و استوری که این بازیکن در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده به توصیه برخی ایجنت‌ها بوده است.

در واقع چند ایجنت که متوجه شدند، باشگاه پرسپولیس نیاز به مهاجم دوم دارد، بعد از برقراری ارتباط با مارکوویچ، به او گفتند به زبان فارسی استوری بگذارد تا بعد از تعریف از پرسپولیس به نوعی مورد توجه قرار بگیرد. تلاشی که نتیجه نداد و این بازیکن باید دنبال تیم دیگری برای ادامه فوتبالش باشد.

درباره لوکا مارکوویچ بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این مهاجم ۲۲ ساله صربستانی، سابقه حضور در تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس  و نه تیم اصلی این باشگاه را دارد و از حدود یکماه قبل که از تیم ستاره سرخ بلگراد جدا شده، بدون تیم است.

قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، ۳۰۰ هزار یورو اعلام شده است. گفتنی است، نزدیکترین گزینه به پرسپولیس شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال است که مذاکرات اولیه هم با او انجام شده است.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها