کد خبر : 79399

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد مرتضی پورعلیگنجی و حامد پاکدل را در اختیار ندارد.

پرسپولیس در حالی امروز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که در این بازی خانگی سرخ‌ها تماشاگران خود را هم به همراه دارند. این در حالی است که تیم یحیی گل محمدی در بازی هفته قبل برابر ذوب آهن ۲ امتیاز مهم را از دست داد و حالا برای عقب نیفتادن از صدر جدول باید تیم پرمهره نکونام را در آزادی شکست بدهد.

سرخ‌ها در این دیدار مرتضی پورعلیگنجی و حامد پاکدل را در اختیار ندارند و لوکادیا هم همچنان شرایط حضور در ترکیب پرسپولیس را ندارد تا انتظار برای رونمایی از این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد.

به این ترتیب در بازی امروز همچنان علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخ‌ها خواهد ایستاد و خط دفاعی سرخ‌ها هم با حضور گولسیانی،فرجی- اسماعیلی فر و علی نعمتی شکل خواهد گرفت. هرچند احمدی در بازی با ذوب آهن به عنوان بازیکن تعویضی نماش خوبی داشت و احتمال دارد در این بازی یحیی به او بیشتر میدان بدهد.

در خط میانی شاهد زوج سرلک و کامیابی نیا خواهیم بود و سعید صادقی و مهدی ترابی به عنوان وینگر سمت راست و چپ به میدان خواهد رفت. سروش رفیعی هم به عنوان بازیکن پشت مهاجم در کنار عبدی ۱۱ بازیکن احتمالی سرخ‌ها را تشکیل خواهند داد.

در این دیدار البته امید عالیشاه هم بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت در لیست سرخ‌ها قرار خواهد گرفت و احتمال دارد یحی گل محمدی از این بازیکن در نیمه دوم به عنوان مهاجم استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و مهدی عبدی

 
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها