کد خبر : 79384

این خانم همسر جدید جواد عزتی است؟ + عکس

این خانم همسر جدید جواد عزتی است؟ + عکس

جواد عزتی بازیگر محبوب مردمی و کم حاشیه ای است. اخیرا شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش در فضای مجازی بر سر زبان هاست. جواد عزتی ومهلقا باقری در رابطه با این خبر هیچ واکنشی را نشان نداده اند.جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. در ادامه به آخرین حواشی از  زندگی  جواد عزتی  می پردازیم.

 

زندگینامه جواد عزتی

محمدجواد عزتی زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

جواد عزتی از ۱۵ سالگی وارد دنیای تئاتر شد. به گفته خودش یک روز تصادفا تست بازیگری می‌دهد و همان‌جا با چند نفر آشنا شده و گروه تئاتر تشکیل می‌دهند. بعدها مشخص می‌شود که آن تست بازیگری یک تست قلابی بوده است ولی همان بهانه‌ای می‌شود تا او وارد دنیای بازیگری شود. گروهی که آقای عزتی و دوستانش تشکیل دادند به صورت کاملا خودجوش مشغول اجرای تئاترهای خیابانی می‌شود و خیلی زود رو به اجرا بر روی صحنه سالن تئاتر می‌آورد.

اولین اجرای جواد عزتی در مقابل دوربین به سال ۷۹ برمی‌گردد با سریالی که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشت که سریال قصه‌های شبانه نام داشت و جواد عزتی در آن هم به جای عروسک صحبت می‌کرد و هم یک نقش دیگر داشت. بازیگری او در کارهایی چون بی‌مقدمه، کمربندها را ببندید، باغ مظفر ، قهوه تلخ و... ادامه پیدا کرد.

• جواد عزتی صاحب یک شعب رستوران‌ است و خودش هم دست‌پخت خوبی دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها