کد خبر : 79317

پیام گزینه طوفانی پرسپولیس به هواداران + عکس

پیام گزینه طوفانی پرسپولیس به هواداران + عکس

لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز جدایی شرزود تمیروف از پرسپولیس مورد تائید قرار گرفت و مشخص شد که او به زودی اردوی سرخپوشان را ترک خواهد کرد، گمانه‌زنی در مورد دومین مهاجم به اوج خود رسیده است.

در همین حین لوکا مارکوویچ که از 72 ساعت قبل نامش در فضای رسانه‌ای دیده می‌شود، یک استوری به زبان فارسی منتشر کرد و در آن به هواداران پرسپولیس وعده داد که به زودی خبرهای خوبی را برای آنها خواهد داشت.

مارکوویچ بازیکن 22 ساله‌ای است که چند روز پیش خبر فالو کردن پیج پرسپولیس توسط او با شور و حرارت از سوی برخی صفحات مجازی، با عنوان «ستاره سابق یوونتوس» مخابره شد.

 
لوکا مارکوویچ پیراهن تیم زیر 23 سال یوونتوس را برتن کرد و عملکرد چندان موفقی هم نداشت.

با این حال مارکوویچ بازیکنی است که سابقه حضور در تیم زیر 23 سال یوونتوس را دارد و تنها 24 بار در لیگ امیدها و جام حذفی امیدها پیراهن یووه را برتن کرده و عملکرد چندان خوبی هم نداشته و تنها چهار گل در لیگ امیدهای ایتالیا به ثمر رسانده است.

او همچنین یک فصل در سطح نخست لیگ صربستان به میدان رفت و با تنها سه گل فصل را به پایان رساند تا از سوی باشگاهش به تیمی در سطح دوم صربستان قرض داده شود.  فصل گذشته او در لیگ دو هم عملکرد خوبی نداشت و 3 گل به ثمر رساند.

استوری لوکا مارکوویچ با زبان فارسی که موردتوجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

قرارداد این بازیکن در تابستان با تیمش به پایان رسید و مسئولان باشگاه علاقه‌ای به حفظ مارکوویچ نشان ندادند.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس با شایعات پیرامون خط حمله‌اش چه خواهد بود و در نهایت کدام بازیکن راهی تهران می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها