کد خبر : 79287

پرسپولیس در حال مذاکره برای خرید بمب افکن

پرسپولیس در حال مذاکره برای خرید بمب افکن

شنیدیم جدیدترین گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس یک مهاجم آشنا و ایرانی است!

در خبرها آمده بود که پیراهن شماره ۱۰ تیم آاک یونان از کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی ایران گرفته شد. در حالی که کریم انصاری‌فرد که یک فصل دیگر با تیم آاک یونان قرارداد دارد او به عنوان یکی از بازیکنان مازاد این تیم اعلام شده و هنوز تیم بعدی این لژیونر مشخص نشده است. کریم انصاری‌فرد در لیست مازاد تیمش قرار گرفته و شنیده می‌شود پیشنهادی از اروپا ندارد.

در این میان شنیده شد که همسر یونانی کریم انصاری‌فرد تمایلی به زندگی در ایران ندارد. البته حرفهایی مثل عدم تمایل به حضور در ایران را در مورد مرتضی پورعلی گنجی هم سالهای قبل می‌شنیدیم اما به همه ثابت شد این صحبت‌ها بهانه‌ای بیش نیست و اگر مذاکره‌ کننده خوبی وجود داشته باشه و همچنین نیاز مالی بازیکن برطرف شود هر انتقالی صورت خواهد گرفت.

کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بارها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم‌ محبوبش برگردد. شاید یکی از دلایلی که این بار برای این مهاجم با تجربه مهم باشد سال جام جهانی است. کریم انصاری‌فرد هم بهتر از هر شخصی می‌داند اگر با وجود این همه مهاجم در تیم ملی می‌خواهد در جام جهانی حضور داشته باشه هیچ فرصتی بهتر از بازی در پرسپولیس و دیده شدن در لیگ داخلی که فرصت حضور در زمین را برای او فراهم‌ میکند، نیست.

فراموش نباید کرد که کریم انصاری‌فرد پس از بیانیه‌های چندی پیش تیم ملی و قرار گرفتن در دسته علیرضا جهانبخش و احسان حاج صفی ( دسته مقابل سردار آزمون!) احتمالا جزو بازیکنان مغضوب دراگان اسکوچیچ قرار خواهد گرفت. بنابراین شاید بهترین راهکار برای جلب نظر اسکوچیچ و دعوت مجدد به تیم ملی پیوستن به یک تیم پرطرفدار باشد.

تیمی‌که هوادرانش بتوانند سرمربی کروات تیم ملی را برای دعوت و استفاده از کریم انصاری‌فرد تحت فشار قرار دهند و مرتضی پورعلی گنجی یا چند بازیکن جدید پرسپولیس نیز با همین ذهنیت پیراهن قرمز رنگ را به تن کردند.

البته بازگشت کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس منوط به خواسته یحیی گل محمدی است. سرمربی پرسپولیس خاطرات خوبی از همکاری با کریم انصاری‌فرد دارد اما آن کریم انصاری‌فرد جوان تر و گلزن تر بود و ...

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها