کد خبر : 79276

سنگ تمام همسر یکتا ناصر در گرفتن عکس های مختلف

سنگ تمام همسر یکتا ناصر در گرفتن عکس های مختلف

شایانیوز-  یکتا ناصر از هنرمندان جذاب و تو دل برویی هستش که به خصوص بعد از ایفای نقش در فیلم "رحمان 1400" حسابی محبوب نتر شد و رویی دیگر از استعداد وتوانایی خود را نشان داد. حالا چرا چون یکتا ناصر از اون دسته بازیگرایی هستش که معمولا نقشای جدی رو قبول میکنه اما در صورتی که خانوم خانوما در نقش های طنز بیشتر میدرخشه و بیشترم مخاطب دوستش داره. البته که یکتا ناصر این مدلیه که میتونه هر دو وجه رو بازی کنه و همانند برخی از همکاراش نیست که یا تو طنز فقط دیده میشن ویا در کاراکتر های جدی!

یکتا خانوم ناصر سر یکی از همین نقش های طنز هم مزدوج شد و به جرگه متاهلین پیوست. اما این تنها خوبیش نبود و از اونجایی که خانوم خانوما به آقای کارگردان پُر کار بله گفته، تعداد بازی هایی که دارد از اون سال به اینور خیلی زیاد شده و مثل بنز اوشون میسازه و ایشون بازی میکنه!

یکتا ناصر یه خانوم فعال در اینستاگرامه که روحیه ای باحال داره و خشک نیست. البته که این بازیگر به گفته برخی از کاربران از وقتی با منوچهر هادی ازدواج کرده مغرور دشه و حسابی به آقاشون پشتش گرمه اما در مجموع خیلی از مخاطبین هستند که همچنان دوست دار او می باشند و در صفحه اینستاگرامش نیر بیش از 1 میلیون و 300 هزار کاربر دنبال کننده اش هستند. اما به تازگی روز چپ دستان بود و یکتا ناصر نیز به همین جهت با انتشار تصویری از خودش و دخترش سوفیا این روز رو به دخترش تبریک گفت. کامنت ها پر شد از نظرات مثبت و تبریک اما برخی هم گفتن انگاری خانوم یکتا در این تصویر تنها به زیبایی خود دقت داشتن نه بچه!! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

Untitled

یکتا ناصر اهل پیاز داغ نیست اما کنار شوشوجان حسابی مغرور شددده!

یکتا ناصر چندان اهل خودنمایی نیست که مثلا زار و زندگیش رو نشون بده و یا از خوشگذرونی و تفریحاتی که دارن دائما عکس و استوری بذاره. اینها همه مواردی هستند که میدونید این روزا خیلی ها انجام میدن و برای چشم و هم چشمی و نشون دادن خودشون هم که شده حتی چهارتام میذارن روش و تحویل کاربر و یا طرفدارشون میدن!

یکتا ناصر در صفحه اینستاگرامش این جوریه که هم از شغلش و کارش میذاره و هم از خانواده و عکسای خودش! چرا که برخی از هنرمندان هستند که یا این موردو میذارن و یا اون مورد اما یکتا خانوم حد میانه رو رعایت میکنه تا هم حرفه و کارش حفظ و تبلیغ بشه و هم حوصله کاربر سر نره و با عکسای جورواجور خانوم بمونه تو پیج!

Untitled

از خوبیای یکتا ناصر که ده هیچ از خانوما جلوتره!

البته که یکتا ناصر حالا چه خوب و چه بد، چه زشت و چه خوشگل علاقه زیادی هم به ژستای مختلف داره تا موردی تکراری نشه. یکتا ناصر به عکاسی علاقه بسیار زیادی داره و این رو به راحتی میشه از صفحه اینستاش فهمید اما از خوبیای خانوم بازیگر اینه که بندِ آتلیه و دوربین حرفه ای و فلان لباس نیست و با همون گوشیه خودش و ژستای ساده خودش سعی داره تا تصویری زیبا خلق کنه حالا هرچند که اصلا زیبا هم نشه!!

از دیگر خوبیای خانوم خانوما اینه که اهل فیلتر بازی نیست و اعتماد به نفس خوبی برای چهره اش داره و یا وجود اینکه خیلی برای کامنت و نظرات ناجور میفرستن و زاویه فکش رو به تمسخر میگیرن اما همچنان راه خودش رو میره و از فیلتر و این موارد افزوئنه که چهره رو از لولو به هلو تبدیل میکنه نمیره!

اگه از دنبال کنندگان سلبریتی ها و چهره های مشهور بوده باشید قطعا این موضوع دستتون اومده که چقدددر اهل فیلتر و عمل های زیبایی و هزار قر و فر شدن و به چهرشون راضی نیستند اما یکتا ناصر راهی دیگر رو انتخاب کرده!

Untitled

Untitled

Untitled

خانوم خانوما اصولا هم محو یه افقی هستند!!!

وقتی شاهزاده منوچهر میره سراغ یکتا سیندرلا و حسابی خوشبختش میکنه!

یکتا ناصر از سال 1394 و از بازی در سریال "من سالوادور نیستم" با همسرش منوچهر هادی آشنا شد و یکسال بعدش با هم ازدواج کردن. یکتا خانوم از همون موقع یه جورایی پایه ثابت دوربین عکاسی شده و همش با شوهرش و دختر کوچولوش که اسمش سوفیاس همش در حال عکس گذاشتنه. این زوج به قدری همه جا با هم هستن که دیگه کم کم دارن تبدیل به زوجای خوشبخت سینما میشن.

همونطوری که میدونین بازیگرا به سال نکشیده سریع از کسی که مدام باهاش عکس میذارن جدا میشن و حتی با وجود اینکه بچه هم دارن ولی به طلاق رضایت میدن. واسه همین هم کمتر سلبریتی میتونه مثل یکتا ناصر این همه سال خوش و خرم کنار شوهر زندگی کنه.

دلیل عجیب یکتا ناصر برای حضور در تمام فیلم و سریال های منوچهر هادی!

در آخر اینکه ظاهرا منوچهر هادی پیش از ازدواج با یکتا ناصر براش شرط گذاشته که در تمام فیلم و سریال های آقای کارگردان باید حضور داشته باشه و بازی کنه و اصلا به همنی دلیلم هست که یکتا ناصر در تمام آثار منوچهر هادی حتی برای چند لحظه هم که شده حضور داره!

عجیبن غریبا!!

Untitled

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها