کد خبر : 79275

خوب، خوشتیپ و جذاب مثل سارا منجزی

خوب، خوشتیپ و جذاب مثل سارا منجزی

شایانیوز- سارا منجزی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که به تازگی با  پخش دوباره سریال گاندو اسمش سر زبونا افتاده. سارا منجزی اولین بار با بازی در سریال "کلاه پهلوی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و بخاطر ظاهر و استایل خوبی که داشت هم بیش از پیش به چشم اومد و در واقع این سریال سکوی پرتابی برای این بازیگر مستعد بود.

سارا منجزی این اواخر هم با سریال گاندو حسابی ترکوند و در نقش متفاوتی ظاهر شد و البته که این سریال با بازخوردهای جوراجوری همراه بود که یه جورایی مردم رو دچار دو دستگی کرد.

اما سارا خانوم در کنار بازیگری خیلی خفنش یه اینستاباز قهار هم هست و به قدری تو پیجش از خودش عکسای جورواجور منتشر میکنه که گویا یه شبه کل آتلیه های دنیا رو گز کرده. به تازگی هم سارا منجزی یه عکس متفاوت با استایلی که کمتر بازیگری تابحال به خودش دیده، ظاهر شد و یه جوری اروپایی و باکلاس به خودش رسیده که حسابی دل طرفدارشُ برد.

خانوم با انتشار این عکسش نشون داد که علاوه بر اینکه خارجکی میگرده، سفرای این مدلی هم داره و بدجور زده تو فاز تیپای خنک و ساحلی و دیده نشده که اگه اینطوری پیش بره قطعا یه شبه اینستا رو مالِ خود میکنه و تماااام!

q

سارا منجزی تو مدل شدن رو دست نداره!

سارا منجزی از اون دسته بازیگراییه که به محض یکم دیده شدن و به واسطه چهره خدادای جذاب و خاصی که داره، در طرفه العینی زد تو کار مدل شدن و علاوه بر تبلیغ استایلای جورواجور که البته کمتر بهش میپردازه، یه مدل خفن واسه میکاپ شده که با یکم گشت و گذار تو پیجش به راحتی میشه این قضیه رو فهمید که چقدر هم به این قضیه وابسته اس.

سارا منجزی عاشق میکاپای جورواجور و به رخ کشیدن ظاهر خوش آب و رنگشه که البته تو این زمینه هم مثل بازیگریش حسابی موفقه!

o

s

e

وقتی عینک سارا منجزی حکم فیلتر اینستا رو بازی میکنه!

از اونجایی که سارا منجزی علاقه بسیار زیادی به میکاپ کردن داره و از دید خیلی از کاربرا خانوم این کارها رو بخاطر عدم اعتماد به نفسش انجام میده، بعضی اوقات هم که میکاپ نداره و دلش نمیخواد آرایش کنه، با عینک غول آساش میاد وسط و دل هواداراشُ اینطوری میبره. حالا درسته که آفتاب خیلی زیاده و الان هم تو فصل گرما هستیم، ولی دیگه اینقدر استفاده مفرط از عینک هم دیگه واقعا شورشو درآورده و خانومو حسابی از این رو به اون رو میکنه!

p

c

i

سارا منجزی با حاشیه هاش معروف تره!

سارا منجزی متولد 6 مهر سال 1361 در شهر اهوازه و اولین بار تو سریال "از یاد رفته" نقش کوتاهی رو بازی کرد و بعد از اون با سریال "کلاه پهلوی" به چشم اهالی سینما اومد و پس از اینکه تو سریال پرمخاطب "گاندو" بازی کرد به اوج شهرت رسید.

البته دلیل اصلی اینکه خانوم منجزی یک دفعه خیلی به چشم اومد قطعا حاشیه هایی هم بود که برای ایشون وجود داشت که یکی از معروف ترین هاش، ارتباط و ازدواج او با محمد علیزاده بود. البته هنوز که هنوزه صحت و سقم این خبر هنوز تایید نشده و سارا خانوم به گفته خودش فقط یک سال و نیم برای آقای علیزاده طراحی لباس انجام میداده و بس!

l

d

w

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها