کد خبر : 79237

بغض فردوسی پور بالاخره شکست

بغض فردوسی پور بالاخره شکست

فیلم نیوز/ عادل فردوسی پور ظهر روز جمعه ۲۱ مرداد و ساعاتی پیش از شروع رسمی بیست ودومین دوره لیگ برتر در یک مصاحبه زنده اینترنتی که در بستر لایو صفحه اینستاگرام «فوتبال ۳۶۰» پخش می‌شد به تشریح برنامه‌هایش برای پوشش لیگ برتر ایران و دیگر رویدادهای فوتبالی در سطح اروپا و جهان پرداخت.

او در ابتدا از اینکه بعد از گذشت سه سال توانسته با مخاطبانش به شکل زنده ارتباط برقرار کند ابراز خوشحالی کرد و گفت :«این اولین ارتباط زنده من بعد از تعطیلی برنامه نود در سال ۹۷ است، البته در این بین بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم به شکل مستقیم گزارش کردم ، وقتی به گذشته فکر می‌کنم بغض می‌کنم و دلم می‌گیرد، اما سعی میکنم احساساتی نشوم.»

عادل فردوسی پور سپس درباره محتوایی که قرار است در «فوتبال ۳۶۰» ارائه شود توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد :«الان بیش از سه دهه از فعالیتم در عرصه فوتبال می‌گذرد و در این مدت سعی کردم محتوایی تولید کنم که به شعور مردم احترام بگذارم. همیشه تلاشم بر این بود که حرف دل مردم را بزنم و در چارچوب ادب و احترام وطوریکه حرمت‌ها شکسته نشود به نقد اتفاقات و مسائل روز فوتبال بپردازم.»

عادل از مردمی که طی این سال‌ها پیگیر کارهایش بوده‌اند به عنوان سرمایه خود نام برد و حرف‌هایش را اینطور ادامه داد:«مهمترین سرمایه‌ام مردم و مهری است که به من دارندو سعی می‌کنم از آن به نحو احسن دفاع کنم. من همیشه دوست داشتم در فراگیر ترین رسانه با این مردم نازنین در ارتباط باشم اما الان شرایط اینطور مهیا شده که در بستر فوتبال ۳۶۰ نیازهای آن‌ها در عرصه فوتبال فراهم کنم.»

فردوسی پور سپس به تشریح برنامه‌های فوتبال ۳۶۰ برای پوشش بیست و دومین دوره لیگ برتر پرداخت و عنوان کرد :« تیم محتوا و تولید فوتبال ۳۶۰ همان تیم برنامه «نود» و «فوتبال ۱۲۰» هستند که تعدادی همکار جدید و نخبه هم به آنها اضافه شده است. این تیم سعی دارد با تولید بهترین محتواها ، اتفاق‌های خوبی را رقم بزنند. ما در طول برگزاری مسابقات لیگ برتر حواشی بازی‌ها را به شکل کامل پوشش می‌دهیم و داوری‌ها را هم مورد برسی قرار خواهیم داد.»

نکته جالب صحبت‌های فردوسی پور جایی بود که اعلام کرد که قصد دارد در فوتبال ۳۶۰ مصاحبه‌های غیر فوتبالی و حتی هنری هم انجام 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها