کد خبر : 79207

غول برره وقتی سرباز بود + عکس

غول برره وقتی سرباز بود + عکس

احمد ایراندوست مشهور به غول برره عکسی از دوران سربازی خود منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، در این تصویر احمد ایراندوست در لباس سربازی دیده می‌شود.

احمد ایراندوست از «خنده بازار» گفت.

«احمد ایراندوست» روز شنبه با حضور درغرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلی امام خمینی (ره) افزود:

‘این در حالی است که بیشتر افراد و بینندگان این مجموعه طنز، تصور می‌کنند که ما با هدف تخریب چهره‌های مشهور ورزشی، سینمایی و تلویزیونی، این برنامه را تولید کرده ایم.

وی که به غول برره در مجموعه طنز «برره»، ساخته مهران مدیری معروف است، ادامه داد: خیلی از چهرهایی که ما با آن‌ها در طنز خنده بازار مانند مجید قناد (عمو قناد برنامه فیتیله) و «داریوش فرضیایی» (عمو پورنگ) شوخی کردیم، با گل و شیرینی به سر صحنه فیلمبرداری آمدند و از ما تشکر کردند.

احمد ایراندوست غول برره وقتی که سرباز بوده است.

وی با بیان اینکه بازیگران این برنامه هیچگاه با تقلید چهره و صدای افراد مشهور در پی مسخره کردن آنان نبوده اند، گفت: استفاده از شخصیت‌های جذاب و شناخته شده سینمایی، هنری و ورزشی در برنامه خنده بازار هیچ وقت با هداف ادا درآوردن صورت نگرفته است.

ایراندوست درباره ساخت سری جدید این مجموعه گفت: با توجه به تغییر مدیریت در شبکه سوم سیما، بازیگران و کارگردان این مجموعه منتظر اتخاذ تصمیمات جدید برای ساخت سری تازه‌ای از این مجموعه هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها