کد خبر : 79065

تنها عکسی که از همسر بهنوش بختیاری منتشر شده است

تنها عکسی که از همسر بهنوش بختیاری منتشر شده است

این روزها حواشی و شایعات فراوانی از زندگی خصوصی بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون که سالهاست ازدواج کرده شنیده می شود. گفته می شود که خانم بازیگر در سکوت خبری از همسر خود جدا شده است اما این شایعات بی پایه و اساس بوده و حقیقت ندارد.

خانم بازیگر که به تازگی در سریال آزادی مشروط بازی کرده است، به تازگی عکسی از دست همسر و خودش با حلقه های یک شکل را در استوری اینستاگرامش منتشر نمود تا بار دیگر به شایعات پایان دهد.

از قرار معلوم مقاومت خانم بازیگر برای منتشر نشدن عکس همسرش ادامه دارد و او تنها صحنه ای که از همسرش منتشر کرده است، در همین حد است که نمایی از دست او را به طرفدارانش نشان دهد و بس.

تنها تصویر دیده شده از همسر بهنوش بختیاری

این بازیگر عرصه طنز که در تیرماه سال 1386 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است، تا به حال عکسی از همسرش در صفحه شخصی اش منتشر نکرده است و همین امر باعث کنجکاوی طرفدارانش درباره زندگی خصوصی او شده است.

محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری علاقه ای به انتشار عکسش ندارد و بهنوش به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد.

بهنوش بختیاری در زمان بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آرین که جزو نویسندگان بود، آشنا و این آشنایی به ازدواج ختم شد. این زوج فرزندی ندارند و خانم بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها