کد خبر : 79019

ستاره محبوب فرهاد مجیدی در استقلال

ستاره محبوب فرهاد مجیدی در استقلال

با جدایی حسین زاده از استقلال، ساپینتو به شدت به دنبال جذب یک وینگر تکنیکی است. یکی از گزینه های بالقوه آبی ها در روزهای اخیر محمد محبی بوده است. اما احتمال جذب یک ستاره غیرمنتظره نیز وجود دارد.

با جذب یک مهاجم سوری، یکی دیگر از سهمیه‌های شباب الاهلی برای بازیکن خارجی پُر شده و به نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی کشورمان به درهای خروج تیم لئوناردو ژاردیم نزدیک شده است.

باشگاه شباب الاهلی اعلام کرد که عمر خریبین ، مهاجم تیم الوحده و مرد سال ۲۰۱۷ فوتبال آسیا را به‌صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

پیش‌تر روزنامه «امارات الیوم» گزارش داده بود که مهدی قایدی جایی در برنامه‌های لئوناردو ژاردیم ندارد و عقد قرارداد با خریبین، جدایی این بازیکن ایرانی را تسهیل می‌کند. لیست شباب الاهلی چهار بازیکن خارجی دیگر یعنی فدریکو کارتابیا، توماس اولسن، عزیز گانیف و احمد نوراللهی دارد که ماندن کارتابیا و نوراللهی در تیم تأیید شده است.

 

مهدی قایدی

مطابق این گزارش، به نظر می‌رسد جذب خریبین سبب افزایش احتمال جدایی قایدی از شباب الاهلی می‌شود و مهاجم تیم ملی کشورمان در فصل آینده، با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

قایدی از مدت ها پیش جزو گزینه های نقل و انتقالاتی استقلال بوده است. با توجه به قطعی شدن جدایی ستاره بوشهری، حالا احتمال بازگشت مهدی بیش از پیش شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها