کد خبر : 7891

قلعه نویی در حال جمع کردن تراکتوری های سابق

قلعه نویی در حال جمع کردن تراکتوری های سابق

ورزش سه: به احتمال فراوان خرید بعدی طلایی پوشان محمد ابراهیمی خواهد بود که نیم فصل اول را در تیم اکسین پشت سر گذاشت.

فصل نقل و انتقالات برای تیم فوتبال سپاهان با خرید علی قربانی برای تقویت بخش تهاجمی تیم آغاز شد؛ مهاجمی که امیرقلعه نویی او را بازیکنی چند پسته می داند ولی جایگزینی کی روش در روزهایی که این بازیکن با مصدومیت ها و محرومیت های احتمالی مواجه می شود و همینطور در مواقعی که تیم می خواهد با دو مهاجم بلندقامت بازی کند تا قدرت بیشتری در نبردهای هوایی داشته باشد، مهم ترین اهداف خرید اول سپاهان به شمار می روند.

با این حال امیرقلعه نویی که پیش تر اهداف خود را برای مسئولان باشکاه تشریح کرده، همچنان به دنبال تقویت تیم خود به خصوص در بخش تهاجمی است و برای این منظور دومین هدف نقل و انتقالاتی طلایی پوشان، محمد ابراهیمی است که نیم فصل اول را در تیم گل ریحان البرز سپری کرد.

ابراهیمی با فراز کمالوند به گل ریحان البرز (اکسین سابق) پیوست ولی با جدایی این تیم به نظر می رسد او هم تمایلی به ادامه در لیگ یک ندارد و قصد دارد به سطح اول فوتبال بازگردد.

محمد ابراهیمی پیش تر و در دوران حضور امیرقلعه نویی در تبریز، شاگرد این مربی در تراکتورسازی بود و روزهای خوبی را هم تجربه کرد.

حالا سرمربی سپاهان با توجه به شناختی که از ابراهیمی و شیوه بازی او دارد، تصمیم گرفته این بازیکن که می تواند به عنوان وینگر چپ یا راست بازی کند و از قدرت شوتزنی بالایی برخوردار است را به زوج مهرداد محمدی و ساسان انصاری اضافه کند تا در صورت غیبت احتمالی این دو بازیکن دستش مانند نیم فصل اول خالی نباشد.

در صورتی که این انتقال نهایی شود، شمار تراکتوری های تیم سپاهان با حضور سعید آقایی، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی و مهدی کیانی به همراه ابراهیمی به عدد 5 خواهد رسید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها