کد خبر : 78882

غول سیاه استقلالی در یک صورت پرسپولیسی می شود | یحیی گل محمدی شرط گذاشت

غول سیاه استقلالی در یک صورت پرسپولیسی می شود | یحیی گل محمدی شرط گذاشت

یکی از بازیکنانی که به پرسپولیس لینک شده، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار ملی‌پوش به خدمت بگیرد و گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در این تابستان  به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

با این حال مشکلاتی که بر سر انتقال مهاجمان مدنظر یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفت باعث شده تا اکنون سرمربی پرسپولیس توپ را به زمین مدیران این باشگاه بیندازد.

یحیی به شدت از عملکرد مدیریت پرسپولیس گله دارد و آن‌ها را مقصر بالانس نبودن تیمش می‌داند. با این حال مدیران پرسپولیس سعی دارند طی چند روز آینده ۲ مهاجم را به تیمشان اضافه کنند. یکی از بازیکنانی که در این مدت به یحیی معرفی شد،شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال است که سابقه آقای گلی را در فوتبال ایران در کارنامه دارد.

یحیی به یک شرط با جذب مهاجم محبوب استقلالی ها موافقت می کند!

 

 

دیاباته که فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی می‌کرد، هم اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. با این حال گل محمدی به چند دلیل از جمله مصدومیت‌های فراوان، آماده نبودن و دوندگی پایین، تا حالا برای جذب دیاباته جواب مثبت نداده است.

مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و اینکه دیاباته بازیکن آزاد است، او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می‌دانند. آنطور که شنیدیم، یحیی گل محمدی فقط به یک شرط با جذب دیاباته موافقت خواهد کرد؛ اینکه مهاجم اصلی و برزیلی مدنظرش هم در کنار شیخ جذب شود. در واقع یحیی مهاجم سابق استقلال را فقط به عنوان مهاجم دوم می‌پذیرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها