کد خبر : 78736

پاشنه آشیل پرسپولی درد گرفت!

پاشنه آشیل پرسپولی درد گرفت!

باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش فصل سرخپوشان با مشکلی مواجه شده است که همین امر اختلاف نظر بین سرمربی و مدیریت باشگاه را به دنبال داشته است.

به گزارش مهر، تیم‌های حاضر در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر اردوها و تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این مسابقات از چند هفته قبل آغاز کرده اند و چند تیم راهی ترکیه شده اند و سایر تیم‌ها هم در شهرهای مختلف اردوهای خود را برپا کرده اند.

در این میان یحیی گل محمدی هم اردوی آماده سازی ترکیه را برای شاگردانش در نظر گرفته بود اما اختلاف نظری که بین او و مدیریت باشگاه به وجود آمده مانع از انجام این سفر و برگزاری اردوی آماده سازی تاکنون شده است.

پرسپولیس در شرایطی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را به پایان برد که باشگاه نتوانست مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و به دلیل شرایط اقتصادی که وجود داشت وعده روزهای آینده را داد اما با وجود گذشته چند ماه از پایان لیگ، هنوز با بازیکنان فصل گذشته تسویه حساب نشده است.

این در حالی است که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب و اسم و رسم داری را به خدمت گرفت و طبیعتاً باید بخشی از پیش قرارداد آنها را هم پرداخت می‌کرد. اما پاشنه آشیل این باشگاه که «مشکلات مالی» است اجازه نداده وعده‌ها محقق شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه با گلایه و انتقاد یحیی گل محمدی همراه شده و او از مسئولان باشگاه خواسته است قبل از سفر به ترکیه با بازیکنان تسویه حساب کنند.

ظاهراً برنامه ریزی که برای سفر سرخپوشان از سوی باشگاه صورت گرفته مورد تأیید سرمربی تیم نیست و او خواستار انجام سفر آسان‌تر با شرایط بهتر شده و عنوان کرده اگر پول ندارید که زمینه سفر مناسب را فراهم کنید چه اصراری وجود دارد که بخواهید این اردو را برگزار کنید!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها