کد خبر : 78734

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات برانکویی؟!

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات برانکویی؟!

بازی با یک هافبک دفاعی، یکی از احتمالات ارنج پرسپولیس است که روز گذشته مورد آزمایش قرار گرفت‌.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در غیاب چند ستاره خود مقابل نساجی قرار گرفت و در حالی‌که کمال کامیابی‌نیا نیز یکی از این مصدومان بود، یحیی تصمیم گرفت تیمش را با یک هافبک دفاعی به زمین بفرستد.

بنابراین ترکیب خط هافبک قرمزها با میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و محمد عمری تشکیل شد تا سرخ‌پوشان با چهار ضلعی متفاوت با خط هافبک خطی این بازی دوستانه را آغاز کند.

در این سیستم سروش رفیعی به‌عنوان هافبک مرکزی و در بعضی از دقایق هافبک هجومی بازی کرد تا سرخ‌پوشان در سومین بازی دوستانه پیش فصل، ارنج متفاوت را تجربه کند. این در حالی است که پرسپولیس در دوران یحیی اغلب با سیستم 4-4-2 خطی بازی کرده که به تناوب کمال، نوراللهی و سرلک زوج هافبک تدافعی را تشکیل دادند.

 

نکته جالب اینکه پرسپولیس در فصل اول تیم تحت هدایت برانکو (لیگ پانزدهم) باوجود استفاده همزمان از نوراللهی و کمال، از چینش لوزی در خط هافبک استفاده می‌کرد و با نمایش تهاجمی، فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه می‌داد که مورد علاقه هواداران این تیم نیز قرار داشت.

اگرچه به احتمال فراوان یحیی ریسک نکند و با بازگشت کمال از مصدومیت او را کنار سرلک قرار دهد اما حضور یک پلی میکر باعث شده تا او امکان استفاده از ارنج دیگر را هم داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها