کد خبر : 78703

بمب نقل و انتقالات، استقلال را سر کار گذاشت

بمب نقل و انتقالات، استقلال را سر کار گذاشت

طفره رفتن مهاجم مورد نظر استقلال از حضور در تست پزشکی و ماندگاری وی در خارج از ایران موجب شده تا حضورش در تیم قهرمان لیگ برتر با ابهام مواجه شود.

مذاکره استقلال با نماینده کاوه رضایی ⁩و توافق اولیه موجب شد تا این مهاجم به دنبال بازگشت به استقلال تهران بعد از سال‌ها باشد، اما مسوولان باشگاه شرط امضای قرارداد با مهاجم اسبق تیم را گذراندن تست پزشکی و حضور در ایفمارک اعلام کردند، شرطی که به نظر می‌رسد خوشایند کاوه رضایی نبوده، زیرا از زمان توافق ابتدایی استقلال با مهاجم کرمانشاهی فوتبال ایران هر روز خبر جدیدی از بازگشت وی منتشر می‌شود، اما رضایی به بهانه‌های مختلف از حضور در ایران سرباز می‌زند.

آخرین خبر از بازگشت رضایی مربوط به دوشنبه (بیست و هفتم تیر) بود. در حالی که قرار بود رضایی شب گذشته (دوشنبه) به ایران برسد اما تا کنون نه تنها خبری از بازگشت وی در رسانه‌های رسمی و سایت باشگاه استقلال منتشر نشده بلکه برخی از اخبار نقل و انتقالات حکایت از آن دارد که رضایی به دنبال شروط جدیدی برای باشگاه است.

قرار بود باشگاه استقلال یک توافق ۲ ساله بدون بند جدایی با این مهاجم ۳۰ ساله به امضا برساند اما اکنون رضایی به دنبال توافق یکساله است. توافقی که داستان حضور گذشته وی را در استقلال تکرار خواهد کرد.

 

 

اینکه چرا تاریخ سفر رضایی هر هفته تغییر می‌کند و او علاقه‌ای به بازگشت به ایران و حضور در تست پزشکی ندارد، سوالی است که مسوولان نقل و انتقالات باشگاه و کاوه رضایی باید به آن پاسخ دهند. در تحلیل رفتارهای رضایی پیش‌فرض‌های زیادی مطرح می‌شود اما یکی از مهمترین آنها، احتمال ادامه فوتبال وی در خارج از کشور است، زیرا رضایی با بهبود مصدومیت می‌تواند در لیگ بلژیک با شرایط بهتر مالی قرارداد امضا کند. رضایی سال گذشته مصدوم بود و بیشتر دیدارهای لیگ بلژیک را از دست داد. 

بمب نقل‌وانتقالات برای استقلال دبه کرد/ احتمال ادامه فوتبال در خارج از کشور!

ترس از عملکرد ضعیف در تیم استقلال یکی دیگر از دلایل رضایی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان است. رضایی در حدود یک فصل مصدوم بود. مصدومیتی که میزان درمان آن هنوز مشخص نیست بلکه بسیاری از هواداران را نگران کرده که وی نتواند در چند بازی نخست تیم استقلال را همراهی کند. رضایی در استقلال باید با بازیکنان زیادی رقابت کند. آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، کوین یامگا و سجاد شهباززاده مهمترین رقبای مهاجم اسبق فوتبال جوانان ایران هستند.

تاخیر در بازگشت رضایی به استقلال در حالی است که قرار بود وی بعد از تست‌های پزشکی به همراه تیم به اردوی ترکیه برود. البته حضور احتمالی وی در اردوی ترکیه به معنای قرارداد قطعی با استقلال نیست بلکه در نهایت ساپینتو بعد از اردو در خصوص ادامه همکاری با رضایی تصمیم خواهد گرفت. سرمربی پرتغالی تیم استقلال چند روز پیش هفت بازیکن این تیم را در لیست خروجی قرار داد.

 
منبع: ایرنا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها