کد خبر : 78560

گل محمدی 2 فشنگ دیگر در خشاب پرسپولیس گذاشت | سرخ ها کهکشانی تر می شوند

گل محمدی 2 فشنگ دیگر در خشاب پرسپولیس گذاشت | سرخ ها کهکشانی تر می شوند

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نام دو بازیکن را به مدیران باشگاه پرسپولیس داد.

به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیس با وجود شروع بسیار خوب و طوفانی در نقل و انتقالات تابستانی ، مدت هاست خریدی نداشته است.

این درحالی است که این تیم به شدت به دنبال جذب ۲ مهاجم و یک هافبک دفاعی است. گفته می‌شود، کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس به زودی راهی ایران می‌شود تا بتواند در تمرینات این تیم شرکت کند. درصورتی که کاسیانو هم جذب شود، پرسپولیس بازهم یک مهاجم و یک هافبک دفاعی جذب خواهد کرد تا با قدرت وارد فصل جدید لیگ برتر شود.

یحیی گل محمدی که از متوقف شدن نقل و انتقالات پرسپولیس به شدت ناراحت بود، در این خصوص گفت: ما خوب شروع کردیم اما به طور عجیبی، متوقف شده است. ما در چند پست باید بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما دارد کند پیش می‌رود و اتفاق خاصی رخ نداده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من گزینه‌ای پیشنهاد کردم اما تلاشی برای عقد قرارداد انجام نشد. در جلسه‌ای که با آقای درویش داشتم، ایشان گنگ درباره این مساله صحبت کرده و فعلا هم خبری نشده است.

او در مورد گزینه های معرفی شده به باشگاه هم گفت: دو بازیکن جدید به لیست اضافه کردم که جذب شوند، اما احتمالا روی این دو بازیکن چند روزی کار خواهند کرد. مهاجمی‌که خودتان هم می‌شناسید را مدتی است که پیگیری می‌کنم، اما درویش می‌گوید که مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم. این مشکلات را من نباید پاسخگو باشم و این فرایند متوقف شده است.

آنطور که شنیدیم گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی برزیلی هستند و سرمربی پرسپولیس ۲ بازیکن از لیگ برزیل را انتخاب کرده است. این دو بازیکن که هافبک دفاعی و مهاجم هستند، به زودی با پرسپولیسی ها پای میز مذاکره خواهند نشست و باید دید که مدیران پرسپولیس می‌توانند این دو بازیکن مدنظر یحیی را به ایران بیاورند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها