کد خبر : 78555

سحر قریشی فوت کرد؟ | انتشار فیلم تکان دهنده آخرین لحظه

سحر قریشی فوت کرد؟ | انتشار فیلم تکان دهنده آخرین لحظه

خودکشی و مرگ سحر قریشی، شایعه‌ای است که برخی رسانه‌های داخلی و کاربران فضای مجازی به آن دامن زده اند. این گروه مدعی اند که او به خاطر فوت خواهرش دست به خودکشی زده و در نهایت هم جان باخته است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که ادعای این رسانه‌ها صحت ندارد.

به گزارش فرارو، استناد این گروه از کاربران و برخی از رسانه‌ها در مورد مرگ و خودکشی سحر قریشی به ویدیویی است که او دو سال قبل منتشر کرد و در آن ویدیو در مورد آرزویش یعنی مرگ و تشییع اش توسط مردم حرف می‌زند. سحر قریشی می‌گوید در زمان کودکی به خاطر دارد که آقای منوچهر نوذری فوت کرده بود و در اخبار دیده بود که مردم او را تشییع می‌کنند. به همین دلیل آرزو کرد بوده که بازیگر شود، تا اگر فوت کرد، مردم او را تشییع کنند. استناد این گروه از کاربران و برخی از رسانه‌ها در مورد مرگ و خودکشی سحر قریشی به ویدیویی است که او دو سال قبل منتشر کرد و در آن ویدیو در مورد آرزویش یعنی مرگ و تشییع اش توسط مردم حرف می‌زند. سحر قریشی می‌گوید در زمان کودکی به خاطر دارد که آقای منوچهر نوذری فوت کرده بود و در اخبار دیده بود که مردم او را تشییع می‌کنند. به همین دلیل آرزو کرد بوده که بازیگر شود، تا اگر فوت کرد، مردم او را تشییع کنند.

سحر قریشی گفته که این آرزویش شاید به این دلیل بوده که در کودکی با مادربزرگ و پدربزرگ اش زندگی می‌کرده و احساس تنهایی داشته است. برای همین فکر می‌کرده که برای همیشه تنها می‌ماند و اگر روزی بمیرد، کسی نیست که در مراسم تدفین او شرکت کند.

حالا این گروه مدعی اند که سحر قریشی این آرزویش را عملی کرده و دست به خودکشی زده است. سر آخر هم جان باخته است.

ادعا‌های خودکشی و مرگ او در حالی است، که در طول ۲۴ ساعت گذشته سحر قریشی در صفحه شخصی اینستاگرام اش مطالبی را منتشر کرده است و خبری از مرگ و خودکشی او نیست. دیگر اطرافیان او همچون امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو) نیز به این شایعات توجهی نکرده اند و پاسخی هم به این خبر کذب نداده اند.

 

اتهام اعتیاد به سحر قریشی

تتلو با انتشار توییتی سحر قریشی را به داشتن اعتیاد متهم کرد و از خانواده سحر قریشی خواست که بیایند و او را تحویل بگیرند! این خواننده هنجارشکن و پرحاشیه همچنین خود را از این به بعد مجرد اعلام کرد!

در واکنش سحر قریشی هم خود را معتاد به عشق توصیف کرد و ضمن عذرخواهی از تتلو نوشت: من معتاد به عشقم هستم. جلوی هشتاد میلیون میگم و پای احساسم می مونم، دوست دارم.

سحر قریشی در پیام عذرخواهی خود از ادبیاتی استفاده کرده است که قابل انتشار نیست.

سحر قریشی چندبار ازدواج کرد؟

سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد. این دو هم اکنون از یکدیگر جدا شده اند. چندی پیش شایعه ازدواج سحرقریشی با امید علومی  یکی از خواننده‌های جوان ایرانی منتشر شد. سحر قریشی  با حضور در برنامه دید درشب درباره نسبتش با امید علومی گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی

دلیل طلاق سحر قریشی از همسر اولش / دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند

مهران اخوان ذاکری  متولد مردادماه ۱۳۶۲ بود. او قبل از جدایی در مصاحبه ای در پاسخ به این پرسش که ازدواج بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان کسی که او را به سینما معرفی کردید، بعدا پشیمان نمی شوید؟ گفت: «نه، وقتی ایشان بدون حتی یک دقیقه شرکت در دوره بازیگری اینقدر قوی کار کرده و از پس نقش برآمده، پشیمان که نمی شوم هیچ، افتخار هم می کنم.»

سحر قریشی و همسر اولش

سحر قریشی و همسر اولش

اما او چندی بعد حرف‌هایش را پس گرفت و در مصاحبه‌ای گفت: همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه‌اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی‌کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می‌دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است.

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

ماجرای عاشقانه سحر قریشی با مهدی طارمی

در ۱۷ آبان ۹۶ بود که طارمی یک متن عاشقانه منتشر داد. حسین ماهینی هم تیمی وی با لهجه بوشهری زیر متن طارمی نوشت: سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم، همین جمله شروعی بود برای جنجال بزرگتر

واکنش سحر قریشی به ازدواجش با مهدی طارمی

دقایقی بعد از این توئیت بود که خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، قریشی در واکنش به این شایعه گفت:  نه تایید می‌کنم و نه تکذیب، چون نمی‌خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم

واکنش مهدی طارمی  به ازدواجش با سحر قریشی

حواشی آنقدر بالا گرفت که مهدی طارمی بالاخره مجبور به واکنش درباره ارتباطش با سحر قریشی شد و گفت: حدود ۳ سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

مهدی طارمی درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود.

اما من هیچ گله و شکایتی از کسی ندارم و الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها