کد خبر : 78460

خداداد عزیزی حسن عباسی را به آتش کشید | صحبت های تند علیه یک اظهارنظر جنجالی

خداداد عزیزی حسن عباسی را به آتش کشید | صحبت های تند علیه یک اظهارنظر جنجالی

خداداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی ایران پاسخ تندی به اظهارات عجیب حسن عباسی داد.

به گزارش خبرورزشی، صحبت‌های حسن عباسی در خصوص بازیکنان فوتبال و خانواده‌های آنان با واکنش شدید فوتبالی‌ها مواجه شده است. در همین خصوص خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی کشورمان در گفت و گویی تلویزیونی پاسخ اظهارات عجیب عباسی را داد.

عزیزی در این خصوص گفت: آدم اگر در خصوص هر موضوعی صحبت نکند کسی به او نمی‌گوید لال است. من تعجب می‌کنم چطور به ایشان اجازه صحبت در خصوص هر موضوعی را می‌هند. او چه کاره است که در خصوص خانواده بازیکنان صحبت می‌کند. ایشان پشتش به هرجایی که گرم است به خودش مربوط است اما حق ندارد تا در خصوص فوتبالی‌ها و خانواده اشان اینطور صحبت کند.

عزیزی در خصوص ماجرای دینداری بازیکنان فوتبال خطاب به عباسی گفت: تو در خصوص دینداری بازیکنان فوتبال چه می‌دانی؟ چون سخنرانی می‌کنی فکر می‌کنی خیلی می‌فهمی! من به عنوان یک فوتبالیست زمانی که در آلمان بودم در رختکن نماز می‌خواندم و هم‌تیمی‌ها من را مسخره می‌کردند اما برایم مهم نبود.

آقای عباسی شما که می‌گویی فوتبالیست‌ها چه کار کرده اند بدان من به عنوان فوتبالیست ۶۰۰ هزار دلار ارز از آمریکا وارد ایران کردم و کارخانه راه اندازی کردم. کارخانه‌ای که ۳۰۰ خانواده از آن نان می‌برند. شما چه کار کردی؟ این در حالی است که هنوز پول‌های کشور ما در آمریکا بلوکه شده است. من حاضرم هر جا وهر زمانی که لازم باشد با این آقا در خصوص دینداری صحبت کنم.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها