کد خبر : 78456

چند سانتی متر تا حضور شاه ماهی نقل و انتقالات در استقلال | همه چیز خوب است غیر از آمادگی بدنی!

چند سانتی متر تا حضور شاه ماهی نقل و انتقالات در استقلال | همه چیز خوب است غیر از آمادگی بدنی!

باشگاه استقلال قصد دارد قرارداد کاوه رضایی را با اضافه کردن یک بند ویژه در متن آن رسمی و قطعی کند.

به گزارش خبرورزشی، کاوه رضایی بازیکن سابق استقلال که در لیگ شانزدهم و پس از جدایی از باشگاه ذوب آهن اصفهان به استقلال پیوست حالا تقریباً تمام کارهایش برای انتقال به تیم استقلال را انجام داده و هواداران این تیم از این انتقال به عنوان بمب نقل و انتقالاتی باشگاه شان یاد می کند.

کاوه رضایی پس از یک فصل بازی برای استقلال (در لیگ شانزدهم) به تیم ملی کشورمان دعوت شد و در تیم تحت نظر کارلوس کی روش در دیدار مقابل توگو، روسیه و ونزوئلا هم به میدان رفت اما نتوانست جزو مسافران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد. با این همه این بازیکن در طول این سالها و بعد از یک فصل بازی برای استقلال راهی لیگ بلژیک شده و از شارلروا استارت فوتبالش را در اروپا زد.

شایان ذکر است؛ کاوه رضایی تقریباً تمام کارهایش برای انتقال به استقلال را انجام داده اما هنوز به لحاظ جسمانی در شرایط مسابقه نیست.

 

 

لژیونر آبی یک گام تا امضای قرارداد/ روش جذب بمب نقل و انتقالاتی استقلال لو رفت

از نزدیکان باشگاه استقلال خبردار شدیم این بمب نقل و انتقالاتی استقلالی ها تحت شرایطی خاص با این تیم قرارداد امضا می‌کند. رضایی باید ابتدا در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند چراکه او چندی پیش با مصدومیتی سنگین مواجه شده و هنوز نتوانسته سلامتی کامل خود را به دست بیاورد اما کار با وزنه و تمریناتش را آغاز کرده است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به فاصله ۳۵ روزه تا شروع مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در صورتی که کاوه رضایی بتواند پیش از مدت سلامتی‌اش را به دست بیاورد در فصل پیش رو بار دیگر پیراهن تیم استقلال را به تن خواهد کرد.

ظاهراً پزشک کاوه رضایی گفته او حداکثر تا دو هفته دیگر توانایی بازگشت به تمرینات فوتبالی را دارد. به همین خاطر باشگاه استقلال می خواهد این فرصت را از دست نداده و قصد دارد با همین شرایط و به شرط اینکه کاوه رضایی تا مدت زمان مورد نظر کادر پزشکی، سلامتی اش را به دست بیاورد قرارداد او را منعقد کند.

پیش از این نیز در سال های گذشته بازیکنانی با همین شرایط جذب استقلال شده بودند که چون در پایان دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی قرار داشتند قراردادشان به گونه ای تنظیم شد که از وقتی سلامتی شان را به دست آوردند به جمع نفرات تیم اضافه شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها