کد خبر : 78433

فضای مجازی در تسخیر وریا غفوری | پیام بزرگان را بخوانید + اسامی

فضای مجازی در تسخیر وریا غفوری | پیام بزرگان را بخوانید + اسامی

در فاصله کمتر از یک ساعت پس از انتشار پست خداحافظی اولیا غفوری بسیاری از اهالی فوتبال و هنر به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرورزشی، ماجرای عدم تمدید قرارداد وریا غفوری با باشگاه استقلال ۲۷ خرداد کلید خورد! زمانی که کاپیتان این تیم رسماً در مصاحبه ای اعلام کرد: «با اینکه نزدیک به ۲۰ روز از بازی با نفت مسجد سلیمان گذشته هیچکس با من تماس نمی‌گیرد تا برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینیم».

همین چند جمله کافی بود تا جرقه جدایی کاپیتان از تیم استقلال در ذهن طرفداران این تیم زده شود. حضور حداکثری مردم در فضای مجازی و اصرار به باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد او فایده ای نداشت تا حتی در چند نوبت گروهی از طرفداران مقابل باشگاه استقلال تجمع اعتراض آمیز به پا کنند. اما این هم فایده‌ای نکرد تا در نهایت حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز (شانزدهم تیرماه) وریا غفوری با انتشار پستی رسماً از تیم محبوبش خداحافظی کرد.

اما بلافاصله پس از آن تعدادی از فوتبالی‌های استقلالی مثل امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور، رضا عنایتی، زکریا مرادی، علیرضا نیکبخت واحدی، آندرانیک تیموریان، عارف غلامی و تعدادی از هنرپیشه‌های استقلالی سینما، خبرنگاران شبکه‌های خارجی حوزه خلیج فارس (که فوتبال ایران را دنبال می‌کنند) شاهین صمدپور (از مستندسازان کشورمان)، برزو ارجمند، امیر غفارمنش و خیلی‌های دیگر به خداحافظی کاپیتان استقلال واکنش نشان داده اند.

 

واژه‌هایی مانند: «صد حیف»، «قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری»، «گناه تو پشت مردم بودنت بود»، «بی لطفی مسئولان به تو نشانه بی کفایتی آنهاست»، «این هم از ته داستانِ اینجا! بهتر نمی‌شد و نباید انتظار بهتری داشت»، «دلم برایت تنگ می‌شود» و... جملات دیگری از این دست که بارها و بارها در صفحات مجازی تکرار شد.

اما شاهین صمدپور مستندساز کشورمان نیز با انتشار متنی کوتاه در این باره نوشت: «با اینکه فوتبالی نیستم اما موضوعات اجتماعی برایم بیشتر جلب توجه می‌کند تا مسائل ورزشی. وریا از تیم محبوبش رفت اما به نظرم به تمام افراد معروف و مشهور درس بزرگی داد؛ «محبوبیتی که مردم به شما هدیه دادند زمانی واقعا ارزشمند است که به نفع همین مردم از آن استفاده کنید. نه فقط برای منافع شخصی». بی شک با مرور زمان باید منتظر واکنش‌های دیگری از سوی خیلی از سلبریتی‌های استقلالی کشورمان درباره وریا غفوری باشیم.

ناگفته نماند؛ اخبار ساعت‌های اخیر درباره وریا غفوری حکایت از آن دارد که او به احتمال زیاد فصل بعد در خارج از کشورمان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها