کد خبر : 78419

علی کریمی، رضا کیانیان و یک مداح معروف جواب حسن عباسی را دادند + عکس

علی کریمی، رضا کیانیان و یک مداح معروف جواب حسن عباسی را دادند + عکس

رضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران با استوری کردن فیلمی در اینستاگرام خود ، به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی درباره فوتبالیستها واکنش نشان داد .

در این فیلم که رضا کیانیان آن را منتشر کرده ، ابتدا حسن عباسی در اظهاراتی مدعی می شود که فوتبالیستها برای مردم کاری نکرده اند ودرادامه این فیلم ، فعالیتهای انسان دوستانه و کمک به مردم توسط علی دایی پخش می شود .

رضا کیانیان با انتشار این فیلم با طعنه وکنایه خطاب به حسن عباسی نوشت : کمی مطالعه کن آقای دکتر !

حمید رضا علیمی از مداحان و شاعران مذهبی را هم به واکنش وا داشت و او در توییتی در پاسخ به صحبت‌های حسن عباسی نوشت: «به حسن عباسی باید بگم که من چندتا رفیق فوتبالیست دارم که هرگز تا خرخره نمیخورن و مقید به نماز و هیئت و شرعیات هستند و در آخر بسیار با شرف‌تر از تو هستند.»

توئیت حمید رضا علیمی

علی کریمی هم در استوری اینستاگرامش با گذاشتن بخشی از صحبت‌های حسن عباسی نوشت: «حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو چیکار کردی آدم دوزاری؟» او در انتها به ماجرای دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و نوشت: «تو نام ۵ تا اقتصاد دان رو یاد بگیر نمی‌خواد درباره فوتبال نظر بدی.»

وحید شمسایی در ویدیویی گفت: «من ناراحتم تو کشوری دارم زندگی می‌کنم که تو توش داری زندگی می‌کنی.» او این صحبت‌ها را بر روی تصاویری از حسن عباسی و شهید مهدی رضایی مجد منتشر کرد. او در ادامه صحبت هایش متذکر شد که فوتبالیست‌ها با رفتن به کشور‌هایی دیگر و بالا بردن پرچم ایران برای کشورشان کاری کرده اند.

حالا علاوه بر این واکنش‌ها و قطعا دلخوری اهالی فوتبال، باید پرسید چگونه است که اشخاصی چون حسن عباسی همیشه طلبکار و هتاک ظاهر می‌شوند؟

کاش دیگران هم مثل او امنیت داشته باشند هر چند توهین از هیچ کس پذیرفته نیست. 
 
پرسش دیگر این است از این پراکندن توهین‌ها و نفرت‌ها،  از این هتک حرمت‌ها، از این دل شکستن‌ها و نامید سازی‌ها چه کسانی سود می‌برد؟
 
توضیح: غازی یک واحد پول ناچیز ، سکه ریز مسین دوره صفوی و قاجار. یک غازی به عنوان اصطلاح در زبان فارسی کاربرد داشته و معادل بی بها یا بی ارزش است.
 
استوری علی کریمی
 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها