کد خبر : 78414

بهاره رهنما دوباره فضای مجازی را تصاحب کرد | حجاب کامل خانم بازیگر در روزهای بدون حاجی + عکس

بهاره رهنما دوباره فضای مجازی را تصاحب کرد | حجاب کامل خانم بازیگر در روزهای بدون حاجی + عکس

بهاره رهنما با انتشار یک عکس جدید در فضای مجازی دوباره سوژه شد.

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) است. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد. خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

تصویری عجیب از حجاب سفت و محکم بهاره رهنما در بین بازیگران خانم منتشر شد.

عکسی جنجالی از بهاره رهنما بازیگر مطرحی که به تازگی از همسر شجدا شده در فضای مجازی با یک حجاب کامل در بین بازیگران خانم منتشر شد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.

ازدواج با پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.

دوستی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

پیمان قاسم خانی کیست؟

همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. او و پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارند که او هم تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زندگی را در کارنامه اش دارد. جاری سابق او هم شقایق دهقان بود.

بهاره رهنما در شهریور سال 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در وب نوشت شخصی اش و مدتی هم در نشریه چلچراغ می نوشت.

 بهاره رهنما

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.

بهاره رهنما

فعالیت هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما نخستین بار در فیلم اکشن افعی ایفای نقش کرد. سپس با همسرش پیمان قاسم خانی در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال 1380 در یک فیلم کمدی به نام نان عشق و موتور هزار هم ایفای نفش کرد و نشان داد که از پس نقش های طنز هم به خوبی بر می آید.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی های بهاره رهنما باشد.

بهاره رهنما

صحبت های پیمان قاسم خانی در مورد بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم ندیده بودم.»

پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

بهاره رهنما

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها