کد خبر : 78358

یحیی گل محمدی شخصاً روی این بازیکن نظر دارد | چرا گزینه جدید پرسپولیس باب میل هواداران نیست

یحیی گل محمدی شخصاً روی این بازیکن نظر دارد | چرا گزینه جدید پرسپولیس باب میل هواداران نیست

یحیی تا به حال کلی خرید بد داشته و این قاعده مخصوصا شامل بازیکنان خارجی جذب‌ شده از سوی این مربی می‌شود.

به گزارش همشهری، مدت‌هاست که بحث جذب ۲ مهاجم خارجی از سوی پرسپولیس برای تکمیل فرایند نقل‌وانتقالات مطرح شده و حالا به‌نظر می‌رسد یکی از آنها به مرحله نهایی رسیده است. صحبت از کاسیانو ۳۳ساله است که باشگاه ارز لازم برای جذب او را هم تأمین کرده. این بازیکن در عضویت باشگاه ویزلای پرتغال است و گویا پرسپولیس منهای رقم دستمزد خودش، باید ۲۰۰هزار دلار هم بابت دریافت رضایتنامه او بپردازد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از رسانه‌ها به دیده تردید به کارنامه و کیفیت کاسیانو نگاه می‌کنند.

او در تیم آخرش به‌طور متوسط هر ۳۰۰دقیقه یک‌بار گل زده و این تازه یکی از بهترین بخش‌های کارنامه کاسیانو به شمار می‌آید! به علاوه او سن و سال بالایی هم دارد و با توجه به اینکه پرسپولیس به‌خودی خود تبدیل به یک تیم مسن شده، شرایط را برای سرخپوشان بدتر خواهد کرد.

طبیعتا خرید بازیکن خارجی ضعیف که در این اوضاع اقتصادی مستلزم صرف هزینه ارزی هم هست، برای هر مربی یک نکته منفی به شمار می‌آید، اما داستان در مورد یحیی گل‌محمدی وخیم‌تر از اینها به‌نظر می‌رسد. در حقیقت چوب خط این مربی پر شده و او اصلا فرصت تکرار اشتباهات قبلی را ندارد. یحیی تا به حال کلی خرید بد داشته و این قاعده مخصوصا شامل بازیکنان خارجی جذب‌شده از سوی این مربی می‌شود. اوساگونا، بازیکن ضعیفی بود، استوکس حاشیه‌های فراوانی داشت، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به‌کار نیامدند، شرزود تمیروف هم توقعات را برآورده نکرد. این ۳نفر آخر هنوز قرارداد دارند و روی دست تیم مانده‌اند. در چنین شرایطی اگر قرار باشد او باز هم خرید خارجی ضعیف انجام بدهد، صدای اعتراض‌ها بلند خواهد شد. امیدواریم کاسیانو و دیگر بازیکن مدنظر یحیی جواب بدهند و او را روسفید کنند، وگرنه خواهید دید که این بار سیل انتقادات به این راحتی متوقف نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها