کد خبر : 78331

پیشکسوت پرسپولیس به کدام بازیکن گفت بی ارزش؟ | دلال ها پرکار شده اند

پیشکسوت پرسپولیس به کدام بازیکن گفت بی ارزش؟ | دلال ها پرکار شده اند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این اعتقاد است که دلال‌ها باعث افزایش قیمت برخی بازیکنان بی‌ارزش می‌شوند.

به گزارش تسنیم، فرشاد پیوس ، درباره حضورش در تمرین پرسپولیس همراه برخی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت: وظیفه همه ما حمایت از پرسپولیس است و خوشحالم که این تیم خیلی زود بازیکنان موردنظرش را جذب کرد تا تمرینات را هم به موقع شروع کند. تیم فعلی فقط در خط حمله نیاز به جذب دو مهاجم دارد و قبلاً هم گفتم که باید در این پست دو بازیکن باکیفیت جذب شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خرید بازیکنان جدید هوشمندانه عمل کرد و حالا این تیم در هر پست دو سه بازیکن باکیفیت دارد و نیمکتش هم قوی است. من که پرسپولیس را در فصل آینده مدعی اول قهرمانی می‌دانم. این تیم در همه پست‌ها بازیکنان بسیار توانمندی دارد و با اضافه شدن مهاجمی گلزن جنس این تیم جور می‌شود.

پیوس همچنین درباره حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: سیدجلال در دوران بازیگری روزهای باشکوهی را پشت سر گذاشت و حالا می‌خواهد در پست دیگری به پرسپولیس کمک کند. مربیگری نیاز به کسب تجربه دارد و حسینی هم باید تجربیاتش را بیشتر کند. من برای او در این پست جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در واکنش به بالا رفتن قیمت بازیکنان در فوتبال ایران هم گفت: برخی بازیکنان توان فنی بالایی دارند که بحثی در مورد آنها وجود ندارد، ولی برخی بازیکنان واقعاً بی‌ارزش هستند و فقط دلال‌ها قیمت آنها را بالا می‌برند. الان ظاهراً سقف قرارداد هم تعیین کرده‌اند، ولی از نظر من این کار هم جواب نمی‌دهد، چون در فوتبال ایران می‌توان قانون را در مورد این مبلغ قرارداد و برخی مسائل دیگر دور زد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها